کد خبر : 17552
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

گسترش همکاری‌های آموزش و پرورش و شرکت گاز استان گیلان

گسترش همکاری‌های آموزش و پرورش و شرکت گاز استان گیلان
مداح حسینی:دانش آموزان می‌توانند به عنوان همیاران گاز با نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهينه به پیشرفت جامعه کمک کنند.

به گزارش پویشگران گیل:

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، کلاس آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و شرکت گاز استان گیلان در یک مدرسه دخترانه شهر رشت برگزار شد.
در اين مراسم شهرام مداح حسینی رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت گاز استان گیلان با ابراز خرسندي از حضور در میان دانش آموزان گفت: گاز، اين نعمت الهي از اعماق زمين استخراج شده و با تلاش و زحمات بسياري به منازل هموطنان عزيز مي‌رسد و شایسته است همه ما با مصرف درست آن، شکرانه این نعمت بزرگ را بجا آوریم.
مداح حسینی با بیان این مطلب، اظهار داشت: دانش آموزان عزیز می‌توانند به عنوان همیاران گاز با نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهينه و ایمن گاز طبيعي در جامعه، به پیشرفت هرچه بیشتر کشور کمک کنند.
وی با برشمردن نقش مهم گاز در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور، نکاتی را درخصوص استفاده از وسایل گازسوز همچون استفاده از کلاهک دودکش به شکل H، استفاده از شیلنگ مخصوص گاز برای اتصال به بخاری، استفاده از لوله‌های بخاری استاندارد، بررسی ورودی دودکش‌های گاز بیان نمود.
در ادامه این برنامه مسئولین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان گیلان از نمایشگاه نقاشی و انشاء نویسی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در مدرسه شهید رفعتی بازدید کرده و پس از آن با حضور در کلاس درس دانش آموزان درخصوص نکات ایمنی گاز، مطالبی را بیان کردند.
همچنین در این برنامه رمضان یوسف مدد رئیس روابط عمومی شرکت گاز گیلان با قدردانی از همکاری شایسته مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش استان، نقش این مجموعه را در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه بسیار و مهم و اثرگذار برشمرد و خواستار گسترش همکاری‌های فیمابین شد.
وی از دانش آموزان مدرسه شهید رفعتی برای نقاشی و انشاء نویسی در زمینه مصرف ایمن گاز طبیعی تشکر کرد و گفت: به 20 اثر برگزیده این جشنواره، هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

منبع:گزارش روابط عمومي گاز گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.