کد خبر : 4704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

درخشش عکاس اهل انزلی مدال نقره مسابقه عکاسی “بهار ایسفا” کانادا را کسب کرد

درخشش عکاس اهل انزلی مدال نقره مسابقه عکاسی “بهار ایسفا” کانادا را کسب کرد
جشنواره عکاسی “بهار ایسفا” کانادا ۲۰۲۳ در چهاربخش آزاد رنگی، عکاسی خیابانی، محیط زیست و مینیمال برگزار میشود

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس انجمن سینمای جوانان بندرانزلی از کسب مدال نقره مسابقه عکاسی “بهار ایسفا” کانادا ۲۰۲۳ توسط “محمد وارسته” عکاس اهل بندرانزلی خبر داد و گفت: عکس طبیعت بی‌دفاع یکی از چهار عکس وارسته در بخش محیط زیست بود که توانست مدال نقره این جشنواره را بدست آورد.
رئیس انجمن سینمای جوانان بندرانزلی از کسب مدال نقره مسابقه عکاسی “بهار ایسفا” کانادا ۲۰۲۳ توسط “محمد وارسته” عکاس اهل بندرانزلی خبر داد .
زهره زمانی افزود: این عکاس اهل بندرانزلی در نخستین حضور خود در مسابقات عکاسی بین المللی توانست در کنار سایر عکاسان برای ایران مدال آور باشد.
به گفته وی، وارسته کلاس های عکاسی را در این انجمن گذراند و پیش از این نیز عکس ماهیگیر “مهیار سلیمانی” در سال ۱۴۰۱برای شرکت در مسابقه جشنواره عکس خارجی کشور چین انتخاب شده بود.
وی ادامه داد: انجمن سینمای جوان بندرانزلی طبق برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۲ در فصل بهار یک‌دوره کلاس صنعت تبلیغات با ۱۵ هنرجو در زمینه عکس‌های تبلیغاتی برگزار کرد و از امروز دوره کلاس تعاملی فیلمسازی را نیز به مدت چهارماه در این انجمن برگزار می‌کند.
وی اضافه کرد: مسابقه حمایت فیلمنامه با عنوان لوجین نیز امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد بندرانزلی برگزار شد همچنین برای هفته فیلم و عکس امسال نهمین جشنواره فیلم و عکس را در این شهرستان برگزار می‌کنیم که مهمترین و بزرگترین اتفاق فرهنگی، هنری در این شهرستان است که فقط برای مردم و جوانان هنرمند برگزار می‌شود.
زمانی ابراز امیدواری کرد: اسپانسرهای فرهنگی این شهرستان برای حمایت و کمک برای برگزاری جشنواره فیلم و عکس به انجمن سینمای جوان بندرانزلی کمک کنند.
وی برگزاری دوره جامع فیلم‌سازی، کلاس‌های مختلف سینمایی و عکاسی، نشست‌ها، اردو و کارگاه‌های تخصصی از برنامه های این انجمن در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
جشنواره عکاسی “بهار ایسفا” کانادا ۲۰۲۳ در چهاربخش آزاد رنگی، عکاسی خیابانی، محیط زیست و مینیمال برگزار میشود که در بخش محیط زیست هشت نفر از ایران مدال و عناوین برتر را کسب کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.