کد خبر : 8373
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۳

استاندار گیلان: همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تعامل داشته باشند

استاندار گیلان: همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تعامل داشته باشند
باید با هم‌افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان گفت: همه دستگاه‌ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، تعامل داشته باشند و به صورت هم‌افزا عمل کنند.
اسدالله عباسی در جریان بازدید از ورودی استان در محدوده شهرستان رودبار و تدابیر انجام شده برای تسهیل تردد هموطنان در آستانه فرارسیدن نوروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شاهد حضور گردشگران زیادی به گیلان خواهیم بود و در راستای بهبود خدمات سفر و آماده‌سازی استان برای میزبانی از مسافران نوروزی، با قید فوریت قرارگاهی تشکیل و موضوعات مرتبط با خدمات سفر بررسی شد.
نماینده عالی دولت در گیلان، توجه به موضوع ترافیک و نیز فعالیت هرچه بهتر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان را امری ضروری خواند و بیان کرد: باید با هم‌افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.
استاندار گیلان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در ایمنی سفر و سلامت جان هموطنان با اهمیت دانست و از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به موضوع یادشده، در کاهش ترافیک و تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کنند.
عباسی با اشاره به شیوع کرونا طی ۲ سال گذشته خاطرنشان کرد: گرچه در زمان حاضر شاهد کاهش شمار مبتلایان هستیم و واکسیناسیون نیز در حد قابل قبولی است، اما ملاک انجام سفرهای نوروزی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و از همه هموطنان می‌خواهیم مراعات توصیه‌های بهداشتی را به طور جدی موردنظر قرار دهند.
جانشین فرماندهی انتظامی، رئیسان پلیس راه و راهور استان و نیز مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات سفر نیز که در این بازدید دکتر عباسی را همراهی می‌کردند، گزارشی از تدابیر اندیشیده شده در خصوص تسهیل آمد و شد مردم و هموطنان بیان کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.