کد خبر : 16934
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

رئیس انجمن جراحان عروق ایران: برنامه‌ریزی،عامل پویایی و حرکت انجمن‌های علمی

رئیس انجمن جراحان عروق ایران: برنامه‌ریزی،عامل پویایی و حرکت انجمن‌های علمی
رئیس انجمن جراحان عروق ایران، برنامه‌ریزی را عامل پویایی و حرکت انجمن‌های علمی عنوان کرد.
به گزارش پویشگران گیل:
دکتر محمدرضا ظفرقندی، رئیس انجمن جراحان عروق ایران، ضمن محکوم کردن حمله رژیم غاصب صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه، گفت: یک پزشک برای نجات جان یک بیمار ترومایی تلاش بسیار می‌کند و زمانی که حمله‌ای در این سطح به یک بیمارستان می‌شود، تلاش‌های خالصانه یک پزشک در یک لحظه‌ای از بین رفته و جان افراد زیادی که نیاز به مراقبت پزشکی داشته‌اند، گرفته می‌شود.
دکتر ظفرقندی با اشاره به اینکه تخصص جراحی عروق، جزو موارد اورژانسی است و  زمانی  تنها  در دو یا سه استان، متخصص جراحی عروق وجود داشت، گفت: در حال حاضر در تمام استان‌ها جراح عروق متبحر حضور دارد و این موضوع بسیار امیدبخش است.
رئیس انجمن عروق ایران، برنامه‌ریزی را عامل پویایی و حرکت انجمن‌های علمی عنوان کرد و  انسجام در فعالیت‌های انجمن را حاصل مشارکت جمعی دانست و اظهار داشت: از زحمات تمام اعضای انجمن در به نتیجه فعالیت‌ها تشکر می‌کنم و باید به خاطر داشته باشیم، نکته مهم برای انجمن‌های علمی کشور برنامه‌ریزی است تا پویایی و حرکت علمی حفظ شود.
در پایان دکتر ظفرقندی با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت برای گام بر داشتن در مسیر موفقیت، ادامه داد: با وجود پیشرفت‌های خوب در زمینه جراحی عروق باید نسبت به کاهش داوطلبان ورود به این رشته حساس بوده و برای رفع مشکل کمبود متخصصان این رشته چاره‌اندیشی کنیم.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.