کد خبر : 17472
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۴۷

شهردار رشت:امنیت جان مردم اولویت نخست اجرای پروژه‌های عمران شهری است

شهردار رشت:امنیت جان مردم اولویت نخست اجرای پروژه‌های عمران شهری است
دکتر رحیم شوقی:احداث تعداد ۲۷۳ ساختمان بلند مرتبه بالای ۷ طبقه در مدت ۶ سال گذشته در شهر رشت.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر رحیم شوقی در جلسه ارزیابی شاخص‌های مدیریت بحران استان‌های شمالی که با حضور امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، حسینعلی محمدی شیرکلائی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران و نعمت الله حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان در سالن جلسات شهرداری رشت برگزار شد، با تاکید بر اجرای صحیح پروژه ها طبق ضوابط و مقررات اظهار کرد: امنیت جان مردم اولویت نخست اجرای پروژه های عمرانی شهرداری رشت است.
وی به وجود پیوست مشاور مخاطرات در اجرای پروژه‌های عمرانی رینگ‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح شهر رشت اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات و موانعی که وجود دارد می‌طلبد با هماهنگی و همپوشانی همدیگر بتوانیم خطرهای احتمالی را کاهش دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.
شهردار رشت با اشاره به ایمن سازی ساختمان های بلند مرتبه در حوزه شهرسازی، بیان کرد: اکنون ساختمان‌های بلند بیش از ۱۴ طبقه در سطح شهر نداریم ضمن اینکه در طرح تفصیلی رشت در برخی مناطق ساختمان‌های تا ۲۰ طبقه پیش بینی شده است.
شوقی از احداث تعداد ۲۷۳ ساختمان بلند مرتبه بالای ۷ طبقه در مدت ۶ سال گذشته در شهر رشت خبر داد و گفت: تمام ساختمان‌های مذکور دارای پروانه هستند.

منبع: مدیریت ارتباطات شهرداری رشت

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.