کد خبر : 17286
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

مدیریت پدافند غیرعامل بنادر و دریانوردی گیلان:برگزاری آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت‌های خصوصی

مدیریت پدافند غیرعامل بنادر و دریانوردی گیلان:برگزاری آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت‌های خصوصی
غفارزاده:بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در بنادر کشور و همچنین ارتقاء سطح علمی و پرورش نیروهای مستعد از جمله اهداف آزمون تعیین سطح شاغلین HSE بخش خصوصی است.
به گزارش پویشگران گیل:
احمد غفارزاده از برگزاری آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت‌های خصوصی فعال در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد و گفت: با حضور نماینده اداره آموزش سازمان بنادر و دریانوردی و با همکاری قسمت آموزش و نظارت مرکز HSE، آتشنشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این اداره کل،  آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت‌های خصوصی فعال با مدرک دانشگاهی غیرمرتبط در سالن امتحانات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
وی با بیان اینکه مرحله اول این آزمون به صورت مشترک و همزمان در کلیه بنادر کشور برگزار شد، افزود: ۳۵ نفر از نمایندگان و مسئولان شرکت‌های پیمانکار فعال در حوزه‌های بندری و اقتصادی، دریایی، فنی و مهندسی، برنامه ریزی و توسعه منابع حضور بعمل آوردند.
مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مورد هدف از برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در بنادر کشور و همچنین ارتقاء سطح علمی و پرورش نیروهای مستعد از جمله اهداف آزمون تعیین سطح شاغلین HSE بخش خصوصی در این اداره کل است.
غفارزاده با بیان اینکه منبع سئوالات آزمون کتاب آشنایی با کلیات ایمنی، بهداشت و زیست در محیط های کاری بنادراست، تصریح کرد: این کتاب در وب سایت HSE سازمان بنادر به آدرس WWW.HSE.PMO.IR بارگزاری شده است.

منبع: روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.