کد خبر : 17213
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:اجرای ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در روستاهای فومن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:اجرای ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در روستاهای فومن
فکور:در بحث اجرای طرح هادی و نوسازی مساکن روستایی با جدیت حمایت خواهیم کرد و همراه بنیاد مسکن هستیم.

به گزارش پویشگران گیل:
مهندس
حامد دائمی با همراهی مسئول روابط عمومی،با حضور در فرمانداری فومن با موسی فکور فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این دیدار با تشریح فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه در سطح روستاهای این شهرستان پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده در ماه‌های گذشته عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مطلوب و مورد رضایت بوده است.
وی خدمتگذاری به مردم به ویژه روستائیان را هدف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و افزود: در اجرای ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در 27 روستای شهرستان فومن 365 هکتار از اراضی ملی واقع در محدوده طرح هادی تملک گردید و در مراحل اخذ سند و انتقال به متقاضیان واجد شرایط میباشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: تاکنون هزارو 500 برگ اسناد مالکیت روستایی و شهری در شهرستان صادر و به متقاضیان تحویل گردید.
مهندس دائمی به اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر 27 پروژه با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد ريال اجرا گردید.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت:امروزه یکی از راهبردهای موثر در توسعه همه‌ جانبه پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی‌های دهیاران و روستائیان برای عمران و توسعه مناطق روستایی در همه ابعاد بوده و با برنامه‌ریزی صحیح و همکاری دهیاری‌ها، میتوان روند توسعه روستاها را در سطح شهرستان سرعت بخشید.
فرماندار فومن نیز ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان، با اشاره به اهمیت خدمت گذاری به مردم، گفت: رویکرد و هدف اصلی نظام مقدس اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون خدمتگذاری به مردم بوده است.
فکور با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رابطه مطلوب با مردم و علی الخصوص مراجعه‌کنندگان روستایی، به اهمیت نوسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی اشاره و افزود: در بحث اجرای طرح هادی و نوسازی مساکن روستایی با جدیت حمایت خواهیم کرد و همراه بنیاد مسکن هستیم.
در پایان طی حکمی از سوی مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان،مهندس سیدعلی جعفرزاده بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فومن منصوب گردید.
جعفرزاده از آذر ماه ۱۴۰۱ سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.