کد خبر : 17201
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

استاندار گیلان:توسعه عادلانه زیرساخت‌ها و امکانات ورزش در اولویت ورزش و جوانان باشد

استاندار گیلان:توسعه عادلانه زیرساخت‌ها و امکانات ورزش در اولویت ورزش و جوانان باشد
برنا فیروزی: نقش استاندار در توسعه ورزش گیلان پر رنگ است.
به گزارش پویشگران گیل:
اسدالله عباسی در دیدار برنا فیروزی،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ورزش گیلان گفت: گیلان با توجه به ظرفیت های فراوانش در حوزه ورزش و جوانان و همچنین داشتن نخبگان،جوانان مستعد، قهرمانان و پهلوانان،در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی افزود: هم اینک نیز دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی را به صورت عادلانه در نقاط مختلف شهری و روستایی انجام داده و این امرهمچنان ادامه دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد:متولیان و مسئولان ورزش نماد و الگویی برای پرداختن به امر ورزش در گیلان باشند و در گسترش ورزش در هر ۲ بخش همگانی و قهرمانی بیش از پیش تلاش کنند.
عباسی بیان کرد: همچنین گیلان با توجه به داشتن تیم‌های فوتبال متعدد و پرطرفدار، باید زمین‌های ورزشی مناسبی در اختیار این تیم‌ها قرار گیرد تا شاهد موفقیت بیشتر این تیمهای ورزشی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به هرحال متولیان ورزش گیلان برای توسعه ورزش و همچنین توسعه اماکن ورزشی عمومی در شهر و روستا تلاش کنند تا شاهد گسترش ورزش در هر ۲ بخش همگانی و قهرمانی در گیلان باشیم.
همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این دیدار اظهار کرد: نقش استانداری به خصوص شخص استاندار در توسعه ورزش گیلان بسیار پررنگ است.
برنا فیروزی افزود: کار در استانداری سخت است زیرا باید در همه ابعاد و مسایل مختلف فعالیت داشتته باشد اما در گیلان شاهدیم که استاندار به مسایل ورزش اهمیت خاصی را قایل می شود.
وی بیان کرد: به هر حال امیدواریم با پشتیبانی استانداری و همچنین کمک و مساعدت وزارت ورزش، شاهد پیشرفت روزافزون ورزش گیلان در همه ابعاد باشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.