کد خبر : 16930
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

مدیرکل پست گیلان:جنایات سازمان یافته صهیونیست قلب آزادگان جهان را به درد آورده است

مدیرکل پست گیلان:جنایات سازمان یافته صهیونیست قلب آزادگان جهان را به درد آورده است
هوشنگی:نگاه انسانی به قضیه فلسطین از سوی دولت‌ها و سازمان‌های بین الملل حداقل کاریست که در راستای قرار گرفتن در سمت حق و حقانیت میتوانند انجام دهند.

محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان در محکومیت حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه و هدف قراردادن بیمارستانی که منجر به شهادت صدها تن از کودکان،زنان و مردان بی‌دفاع شده است بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم 
«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم کننده را) عقوبت کند و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد و خداوند بخشنده اى آمرزگار است.
ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی که هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را نمایان ساخت اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.
رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است و این کلام ریشه در آیات و روایاتی دارد که ظلم را پایدار نمیداند همانگونه که امام علی علیه السلام فرمودند :یَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ یَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ این عملیات مسبب فخر آزادگان جهان و خروش ملت مسلمان و آزاده جهان شده است به نحوی که در اقصی نقاط جهان خیل عظیمی از مجاهدان ،داوطلبانه سعی بر حضور در قبله گاه پیشین مسلمانان دارند .
جنایات سازمان یافته و اقدامات غیرانسانی که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده است، استفاده از سلاح های کشتار جمعی و ممنوعه و هجوم به اجتماعات انسانی ، بیمارستانها و مراکز غیر نظامی تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین و غیرانسانی این رژیم می‌باشد.
نگاه انسانی به قضیه فلسطین از سوی دولت‌ها و سازمان‌های بین الملل حداقل کاریست که در راستای قرار گرفتن در سمت حق و حقانیت میتوانند انجام دهند.
پست گیلان ضمن ابراز انزجار مکرر از رژیم ظالم غاصب، بار دیگر همدردی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.