کد خبر : 23798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی عابرین و تردد موتورسواران در 50 روستای گیلان

اجرای طرح ارتقاء ایمنی عابرین و تردد موتورسواران در 50 روستای گیلان
رضایی: اجرای طرح‌های آموزشی کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها را از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان دانست و اظهار داشت: در سالجاری طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده در 50 روستای گیلان اجرایی می‌شود.
سعیدحسین رضایی کاهش مخاطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی را از اهداف این طرح خواند و عنوان نمود:‌سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت عدم آگاهی به قوانین ترافیکی جان خود را از دست می‌دهند.
وی به برخی از اقداماتی که در قالب طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده انجام می‌شود اشاره و افزود: در این طرح،آموزش‌ مفاهیم ساده و نحوه‌ی صحیح تردد ایمن و اهدای تجهیزات ایمنی نظیر:کلاه‌های ایمنی و نوارهای شبرنگ به موتورسواران انجام می‌شود.
رییس اداره ایمنی و ترافیک استان گیلان با بیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌کند،ابراز داشت:‌ آشنایی عابران پیاده با نحوه تردد ایمن در جاده‌ها و رعایت نکات ایمنی توسط موتورسواران از جمله اهداف اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد است.
این مقام مسئول در ادامه به به اجرای طرح ارتقاء تردد ادوات کشاورزی اشاره نموده و گفت:در این راستا تعداد 500 دستگاه در قالب آشکارسازی به شبرنگ مجهز شده‌اند تا به عنوان الگویی در جوامع روستایی نمود پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.