کد خبر : 16897
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

شهردار رشت: تخفیف ۶۵ درصدی عوارض اجرای پروژه‌های عمرانی بافت‌های فرسوده رشت

شهردار رشت: تخفیف ۶۵ درصدی عوارض اجرای پروژه‌های عمرانی بافت‌های فرسوده رشت
شوقی:در نقشه جدید مساحت بافت‌های فرسوده شهر رشت از ۷۹۷ هکتار به ۹۵۰ هکتار رسیده است.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر رحیم شوقی در جلسه اداره کل راه و شهرسازی گیلان که با حضور محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهرداران مراکز شهرستان‌های استان و معاونان این اداره کل برگزار شد با عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ برای صدور پروانه اجرای پروژه های عمرانی بافت های فرسوده شهر رشت حدود ۱۶ میلیارد تومان توسط شهرداری تخفیف داده شده است.
وی از تخفبف ۶۵ درصدی عوارض اجرای پروژه های عمرانی بافت های فرسوده شهر رشت توسط شهرداری در سال جاری خبر داد و افزود: هفته گذشته بسته تشویقی احداث بنا در بافت های فرسوده شهر رشت به تصویب رسید و انتظار داریم این مصوبه در کمیسیون ماده ۵۰ نیز به تصویب برسد و به شهرداری ابلاغ شود.
شهردار رشت، خواستار ابلاغ نقشه جدید بافت فرسوده شهر رشت شد و تصریح کرد: در نقشه جدید مساحت بافت‌های فرسوده شهر رشت از ۷۹۷ هکتار به ۹۵۰ هکتار رسیده است.
شوقی به اجرای پروژه تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: سال گذشته قرارداد پروژه خواهر امام رضا (ع) را منعقد کردیم و اکنون پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه نوسازی محور پیرسرا امسال در دستور کار شهرداری رشت است، خاطرنشان کرد: ماه گذشته مرمت عمارت تاریخی بلدیه در قالب نوسازی بافت مرکزی شهر رشت را با انتخاب پیمانکار آغاز کردیم.
شهردار رشت، آسفالت معابر بافت های فرسوده را از مشکلات خواند و بیان کرد: روزانه ۵۰۰ تن آسفالت برای استفاده معابر و خیابان های شهر توسط شهرداری رشت تولید می شود و تلاش می کنیم این روند با سرعت بیشتری صورت گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.