کد خبر : 16826
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:شهیدان با ایستادگی و پایمردی،عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:شهیدان با ایستادگی و پایمردی،عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند
دیدار با خانواده گرانقدر شهید سیرت نیا علمدار جبهه فرهنگی گیلان در اولین روز کاری

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ امیرحسین طاهری در اولین روز کاری خود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم سیداسماعیل سیرت نیا علمدار جبهه فرهنگی گیلان دیدار و گفت وگو کرد.
وی حضور در منزل این شهید والامقام را به منظور شنیدن نصایح پندآموز پدران و مادران شهدا، گرامیداشت یاد شهید والامقام و استعانت از روح بلند او برای انجام خدمت صادقانه به مردم استان به ویژه اهالی فرهنگ و هنر ذکر کرد.
طاهری افزود:شهیدان با ایستادگی و پایمردی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار خود، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.
وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با تأسی از این بیان معظم له، از شهیدان پرافتخار میهن اسلامی مان، یاد کرده و با الگوبرداری از آنان، مسیر خدمت گذاری را مشخص کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تلاش‌ها و فعالیت‌های شهید سیرت نیا در حوزه های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای ماندگاری کارهای فرهنگی، لازمست سیره شهید سیرت نیا را مطالعه کرده و فعالیت‌های او را مطمح نظر قرار دهیم و این موضوع، رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
پدر شهید سیرت نیا نیز در این دیدار ،خاطراتی از این شهید والامقام و مجاهدت او در عرصه‌های مختلف فرهنگی بیان کرد.
شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا متولد سال 1357 از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان رشت بود که در عملیات مستشاری در 16 آبان ماه سال 1394 در سوریه به شهادت رسید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.