کد خبر : 16706
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان: قرآن جاودانه‌ترین آیات خداوند است که بر قلب پاکترین بندگان برگزیده نازل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان: قرآن جاودانه‌ترین آیات خداوند است که بر قلب پاکترین بندگان برگزیده نازل شد
مهدی زاده:حضور در محافل معنوی تلاوت قرآن كریم فرصتی مغتنم برای پالایش روح و تهذیب نفس است

به گزارش پویشگران گیل:
بیست و چهارمین محفل نورانی انس با قرآن وزارت نیرو از سوی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گیلان با محوریت محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم در کشورهای سوئد،دانمارک و هلند و به شکرانه عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، مدیران عامل صنعت آب و برق استان و جمعی از کارکنان این صنعت و فعالان قرآنی در نمازخانه الغدیر شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.
مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در حاشیه این محفل نورانی با اشاره به اهمیت برپایی محافل تلاوت قرآن کریم، گفت: در وزارت نیرو و تمامی مجموعه‌های وابسته به وزارتخانه محافل قرآنی در ایام مختلف سال با حضور کارکنان و عموم مردم برگزار می‌شود و این محفل نورانی در پاسخ به هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای (سوئد، دانمارک، هلند) و به شکرانه عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی ملت فلسطین برگزار شد.
قبادی اهداف برگزاری این محافل قرآنی در سطح وزارت نیرو را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم در سطح جامعه،تبلیغ و ترویج الگوی مصرف از دیدگاه قرآن و روایات و تبیین بسته‌های تشویقی وزارت نیرو در راستای صرفه جویی در مصرف آب و برق از اهداف برگزاری این محافل در سطح کشور است.
مهدی قبادی در این مراسم معنوی با اشاره به اینکه قرآن برای ارامش حقیقی و نسخه شفا بخش عالام بشری است، گفت: محفل انس با قرآن در راستای گسترش فرهنگ و معارف اسلامی با هدف قران دوستی در مقابل قرآن ستیزی دشمنان و تحولات اخیر فلسطین برگزار شده است.
رییس اداره قرآن و عترت وزارت نیرو با بیان اینکه گیلان میزبان بیست و چهارمین محفل انس با قران است افزود: در راستای هم افزایی و همکاری نهاد‌ها و جامعه قرانی تاکنون در ۲۴ استان کرسی‌های تلاوت قران کریم در سطح کشور برای کارکنان صنعت اب و برق برگزار شده که ۱۴ هزار نفر در مسابقات قرانی شرکت کردند.
در ادامه رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان گیلان ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و ملت فلسطین اظهار داشت: استراتژی مقاومت در مقابله با دشمنان در عملیات طوفان‌الاقصی و پیروزی‌های به دست آمده در تاریخ مبارزات ملت شجاع فلسطین بی‌سابقه است.
محمد تقی مهدیزاده حمله به منازل فلسطینی‌ها، شکنجه اسیران فلسطینی که اکنون نیز چند روزی است که آنها را بدون آب وغذا نگهداری میکنند را از دیگر جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت:مردم فلسطین نشان دادند که امروزه یکی از سنگرهای مهم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها هستند.
وی در انتها حضور در محافل معنوی تلاوت قرآن کریم را فرصتی مغتنم برای پالایش روح و تهذیب نفس خواند و گفت: قرآن جاودانه‌ترین آیات خداوند است که بر قلب پاکترین بندگان برگزیده خود نازل کرده و این پیام صلح و دوستی و راهنمای بی‌بدیل بشریت برای نجات بشر در اختیار ماست و واجب است در زندگی خود این مسیر روشن را به کار گیریم.
در این محفل نورانی که با اجرای استاد فلاح پور و همچنین تلاوت استاد و قاری بین المللی و جوان محمد فلاح پور و همچنین تنی چند از نخبگان و حافظان مجمع قرآنی حاملان نور و سفیران الهی به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و در پایان این آئین، دو تن از فرزندان همکار که در هفدهمین دوره جشنواره قرآن و نماز وزارت نیرو حائز رتبه برتر شدند با اهداء لوح تقدیر و جوایز نفیس قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.