کد خبر : 15558
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

شهردار رشت: تولید بالغ بر ۳۴ هزار تن آسفالت در رشت

شهردار رشت: تولید بالغ بر ۳۴ هزار تن آسفالت در رشت
دکتر رحیم شوقی: ما به ازای تمامی درختان که در اجرای پروژه ها قطع می شوند لیست آماده کرده ایم و باید هشت میلیارد تومان درخت جدید خریداری کنیم و ان شاا در زمان مقرر نیز نسبت به کاشت درختان اقدام می کنیم .
به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت با حضور در جلسه علنی شورا با تبریک روز آتش نشان و قدردانی از حمایت های اعضای شورا از عملکرد مدیریت شهری رشت اظهار کرد: پیش از انتخاب شدن در این جایگاه چندین جلسه با رئیس شورا و اعضای شورا دیدار داشتم و در همان جلسات رئیس و دیگر اعضای شورا بابت مشکلات و سختی های متعدد کار در این مسیر اشاراتی داشتند.
رحیم شوقی با بیان اینکه بابت رفع مشکلات سطح شهر تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم، افزود: وضعیت ساماندهی سگ های بلاصاحب الحق و الانصاف نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و اعضای شورا می توانند از نزدیک اقدامات را مشاهده کنند.
وی با تاکید به اینکه در اجرای پروژه های شهری به ناچار باید درخت قطع کنیم تصریح کرد: ما به ازای تمامی درختان که در اجرای پروژه ها قطع می شوند لیست آماده کرده ایم و باید هشت میلیارد تومان درخت جدید خریداری کنیم و ان شاا در زمان مقرر نیز نسبت به کاشت درختان اقدام می کنیم .
شهردار رشت با اشاره به اینکه سطل های جدید زباله برای رشت خریداری شده است افزود: بنا به یکسری از مباحث، این سطل ها هنوز در سطح شهر هنوز جانمایی نشده است و به زودی این اقدام انجام می شود.
شوقی به تولید ۳۴ هزار و ۲۴۷ تن آسفالت در رشت اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری رشت شبانه روز در تلاش برای رفع مشکلات است و تذکر را حق اعضای شورا می دانم و تقاضا اعضای شورا در رفع موانع پیش روی اجرای پروژه های عمرانی نیز همچون گذشته با مدیریت شهری رشت همراهی داشته باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.