کد خبر : 16731
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

درخشش گیلانی‌ها با هفت اثر برگزیده در آیین پایانی مهرواره «نام دیگر انسان ماهی‌ست»

درخشش گیلانی‌ها با هفت اثر برگزیده در آیین پایانی مهرواره «نام دیگر انسان ماهی‌ست»
مهرواره منطقه‌ای «نام دیگر انسان ماهی‌ست» با معرفی ۷ اثر برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌کار خود پایان‌ داد.

به گزارش پویشگران گیل:
آیین پایانی مهرواره «نام دیگر انسان ماهی‌ست» با همراهی ۳ استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان در اردوگاه هفت تیر شهرستان رامسر مازندران برگزار و ۷ گیلانی در جمع خالقان آثار برگزیده معرفی‌ شدند.
سمیع‌ زارع از مرکز شماره ۲ کانون انزلی، ضحی‌پریروی از مرکز فرهنگی هنری اسالم، امیرعباس زینعلی عضو کانون سیاهکل و مهرسا محمدحسنی و ملیکا خانی از کانون رودسر و نازنین‌ فاطمه سرابی‌نژاد و پانیذ شفیعی‌پور اعضای مرکز شماره ۲ رشت از جمله اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بودند که عنوان برگزیده این مهرواره را به خود اختصاص‌ دادند.
این مهرواره مرداد سال ۱۴۰۲ به‌ همت مرکز فرهنگی هنری کانون رامسر استان مازندران فراخوان‌ شد و زیستن در حاشیه دریای خزر، فرهنگ و آداب رسوم، فرهنگ گردشگری، شهری که هست و شهری که می‌خواهم و شهری که من دوست دارم، معرفی آثار تاریخی شهر من، کسب و کارهای کوچک ساحلی با رویکرد کودک و نوجوان از موضوع‌های این مهرواره بود.
این‌درحالی‌است که گیلانی‌ها نیز حضوری موثر در این مهرواره داشتند و ۳۰۶  اثر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در بخش‌های:نقاشی، داستان و شعر، عکاسی و سخنرانی، به دبیرخانه این مهرواره در استان مازندران ارسال‌ شد.
زلیخا شیرزاد، ابریشم فیروزوند، سمیه رنجبر، هلاله حسن‌زاده و فاطمه گُل‌گلی، در کسوت مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هدایت و راهنمایی اعضای برگزیده را برعهده‌ داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.