کد خبر : 16440
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

رییس شورای شهر رشت:پروژه های عمرانی رشت پانزده الی ۲۴ ماهه به بهره برداری می رسد

رییس شورای شهر رشت:پروژه های عمرانی رشت پانزده الی ۲۴ ماهه به بهره برداری می رسد
کارگرنیا: مدیریت شهری رشت پس از سالها رکود در حوزه عمرانی ، اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان رقم خواهد زد.

به گزارش پویشگران گیل: رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی رشت گفت: شهرداری رشت سالها بود که فقط به انجام امورات روزمره توجه داشت اظهار کرد: پس از سالها شاهد حرکت رو به جلو و اجرای پروژه های عمرانی متعدد در سطح رشت با هدف کاهش ترافیک ، بازگشایی مسیرهای جدید ، جذب گردشگر ، ایجاد اشتغال برای جوانان بومی هستیم .

وی به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله رودباری اشاره کرد و گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله رودباری پانزده ماهه و با اعتباری حدود یکصد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی رشت تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح حمیدیان و همچنین اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح در خیابان شهید باهنر رشت از دیگر پروژه های عمرانی است که مدت زمان اجرای آن ده ماهه و اعتبارات آن ها به ترتیب حدود ۱۳۷ میلیارد تومان و ۱۲۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

کارگرنیا به بازدید روز اخیرشورا از دفنگاه زباله سراوان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده و حمایت های استاندار گیلان و نگاه ویژه دولت به سراوان ، برابر برنامه تا پایان آبان ماه سال جاری نباید زباله ای وارد سراوان شود و در این راستا مجموعه مدیریت شهری رشت در تلاش است تا این مهم اجرایی و پس از سال‌های طولانی دیگر شاهد سرازیر شدن زباله در سراوان نباشیم .

وی با بیان اینکه فاز یک و دو کارخانه کودآلی شهرداری رشت با تمام توان مشغول فعالیت است افزود: فاز یک و دو کارخانه کودآلی شهرداری رشت فعال است و در محوطه خط یک بتن ریزی در دست انجام است و با توجه به اینکه پیمانکار این پروژه پیرامون خطوط سوم و چهارم این کارخانه به تعهداتش عمل نکرده است این موضوع را در کمیسیون ماده ۳۸ که محل رسیدگی به شکایات پیمانکار و شهرداریچها است مطرح و پیگیر هستیم.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به ساماندهی ورودی شهر رشت و رفیوژ میانی مسیر میدان گیل تا آرامستان بیان کرد: این پروژه نیز طی مدت زمان ۶ ماهه اجرایی می شود و از زمان کلنگ اجرای آن تا کنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اجرای جداول عروسکی به همراه رنگ آمیزی ، عملیات آسفالت تعریض مسیر ، برچیدن جداول بتنی، عملیات لوله گذاری خطوط اصلی آبیاری و … بخشی از عملیات مربوط به این پروژه است.

کارگرنیا به احداث ساختمان دیتا سنتر و کنترل ترافیک شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این ساختمان با اعتبار بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان و طی مدت زمان ۲۴ ماه و با هدف بررسی ، کنترل و کاهش ترافیک اجرایی می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.