کد خبر : 7085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۸

پنج متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شدند

پنج متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شدند
هر بطری روغن نباتی ۲ هزار و ۷۰۰ گرمی به قیمت ۴۳۵ هزار ریال و هر بطری روغن ۸۱۰ گرمی مخلوط به بها ۱۳۰ هزار ریال در فروشگاه ها عرضه می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر جهادکشاورزی آستارا از احراز تخلف اقتصادی در پنج واحد نانوایی و فروش کالاهای اساسی و معرفی متصدیان واحدها به تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.
ساسان کارجویان تصریح کرد: بازرسان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف طی امروز و روز گذشته(شنبه) در بازرسی از ۲۳ واحد نانوایی و اصناف عرضه کننده روغن و شکر، برای پنج واحد صنفی به اتهام گران فروشی، کم فروشی، قاچاق کالا و درج نشدن قیمت کالاها پرونده تخلف تشکیل دادند.
وی ادامه داد: متخلفان اقتصادی برای اعمال جریمه به اداره تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شدند و محکومیت‌های قبلی متخلفان اقتصادی، در تنظیم بازار و کاهش تخلفات، بازدارنده بوده است.
مدیر جهاد کشاورزی آستارا همچنین از در حال توزیع بودن ۱۰ تن شکر به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۴۰ هزار ریال در فروشگاه ها و تامین ۳۰ تن شکر دیگر برای توزیع در روزهای آینده در سطح بازار خبر داد.
کارجویان افزود: هر بطری روغن نباتی ۲ هزار و ۷۰۰ گرمی به قیمت ۴۳۵ هزار ریال و هر بطری روغن ۸۱۰ گرمی مخلوط به بها ۱۳۰ هزار ریال در فروشگاه ها عرضه می‌شود.
مدیر جهادکشاورزی آستارا گفت: برای تامین به موقع و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تلاش می کنیم و بر روند توزیع عادلانه کالاهای مصرفی با جدیت نظارت می‌شود.
سید عیسی محسن پور رییس تعزیرات حکومتی آستارا هفته گذشته، موضوع عمده پرونده های تخلف اقتصادی ارجاع شده به این اداره را قاچاق کالا اعلام کرده بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.