کد خبر : 19938
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به کشاورزان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به کشاورزان
پرداخت بیش از 51 میلیارد تومان اعتبار از تبصره 18 به کشاورزان گیلانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون 3 میلیارد و 184 میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبار مشاغل خانگی سازمان جهادکشاورزی استان گیلان به 45 متقاضی واجد شرایط در حوزه‌های مختلف کشاورزی پرداخت شده است.
صالح محمدی افزود: تاکنون ۲۶۷ طرح کشاورزی در بخش طرح‌های مشاغل خانگی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به بانک‌های عامل معرفی شده و مبلغ ۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به صاحبان این طرح‌ها پرداخت شده است.
صالح محمدی با اشاره به روند دریافت تسهیلات مشاغل خانگی تاکید کرد: متقاضیان دریافت این گونه تسهیلات در بخش کشاورزی باید ابتدا در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام نموده و پس از دریافت مجوز و تایید مجوز از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانِ مورد نظر و تصویب در کمیته فنی شهرستان و کمیته فنی استان به بانک عامل معرفی می‌شوند.
وی از انعقاد قرارداد و پرداخت 4 طرح بخش کشاورزی به مبلغ 51 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل تبصره 18 سال 1401 سازمان جهاد کشاورزی به صاحبان این طرح‌ها خبر داد و یادآور شد: این واحدها در بخش سردخانه، بسته‌بندی برنج و بسته‌‎بندی حبوبات فعالیت دارند.
محمدی بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات از محل تبصره 18 باید ابتدا در سامانه سیتا ثبت‌نام نموده و پس از اخذ کد رهگیری و مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌های 17 گانه استان گیلان سایر مراحل اداری را طی نمایند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: خط اعتباری مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گیلان از ابتدای سال تاکنون به 113 نفر متقاضی دریافت تسهیلات مکانیزاسیون مبلغ 14 میلیارد تومان اعتبار پرداخت نموده است.
وی افزود: متقاضیان و کشاورزان متقاضی استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون نیز باید ابتدا در سامانه سیتا ثبت نام نموده و پس از بررسی و تایید مدارکشان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تایید واحد اجرایی در ستاد استانی و معاونت برنامه‌ریزی با معرفی‌نامه به بانک عامل مراجعه نمایند.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.