کد خبر : 15767
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان:مباحث ایمنی و HSE اهمیتی خاص و دو چندان در بنادر دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان:مباحث ایمنی و HSE اهمیتی خاص و دو چندان در بنادر دارد

به گزارش پویشگران گیل : به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه عرصه ایمنی و آتشنشانی این اداره کل با تبریک روز ملی آتشنشانی و ایمنی، اظهار داشت: شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی از شاخصه‌های آتشنشانان است. وی با بیان اینکه آتشنشانان اداره

به گزارش پویشگران گیل :
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه عرصه ایمنی و آتشنشانی این اداره کل با تبریک روز ملی آتشنشانی و ایمنی، اظهار داشت: شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی از شاخصه‌های آتشنشانان است.
وی با بیان اینکه آتشنشانان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان دارای روحیه‌ای جهادی هستند، خاطرنشان کرد: همکاران آتشنشانی و HSE اداره کل به صورت داوطلبانه در تمامی حوادث و موارد اضطرار در استان پیش قدم شدند و به یاری هموطنان شتافتند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان مبحث HSE در بنادر را بسیار با اهمیت دانست و گفت: در کنار فعالیت‌های اقتصادی در بنادر استان، مبحث ایمنی و HSE جز اهداف اصلی مدیریت اداره کل بوده و امیدواریم با پیشگیری و اقدامات به موقع، شاهد هیچ حادثه ای در بنادر نباشیم.
یونسی با اشاره به مباحثی آموزشی پرسنل،تصریح کرد: علاوه بر آموزش‌های دوره ای باید دوره های تخصصی همچون اطفای حریق کشتی‌ها و نحوه ورود به آن توسط مدیریت مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل تدارک و برگزار شود.
وی با اشاره به گسترش محدوده کاری و همچنین وسعت بنادر استان، عنوان کرد: به طور مثال مجتمع بندری انزلی از ۷۰ هکتار به بیش از ۱۴۰ هکتار افزایش پیدا کرده اما تعداد نیروی آتشنشانی آن تغییر نکرده است که در همین راستا راهکارهایی برای تامین نیروی مورد نیاز ارائه و در حال تصمیم‌گیری هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.