کد خبر : 22017
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

کاهش 2 درجه دمای منازل ضامن پایداری جریان گاز صنایع است

کاهش 2 درجه دمای منازل ضامن پایداری جریان گاز صنایع است
جمال نیکویی:به همه حراست‌های ادارات تکلیف بر پایش دمای ادارات خود شده است تا با خودمراقبتی شاهد نتایج بهتری در استان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی شهر ما گفت: هم اکنون بیش از 70 درصد (بین 12 تا 16 میلیون مترمکعب) مصارف گاز در استان مربوط به بخش خانگی است.
وی درخصوص اهمیت موضوع صرفه جویی برای رونق واحدهای تولیدی استان، اظهار داشت: کاهش 2 درجه‌ای دمای منازل، موجب صرفه جویی حدود 1.4 میلیون مترمکعب (بیش از 10 درصدی) گاز در این بخش خواهد شد که معادل مجموع مصرف گاز صنایع استان است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در همین راستا افزود:تحقق این مهم موجب رفع کامل محدودیت گاز در بخش صنعتی می‌شود و این امر تنها با انجام چند کار ساده مانند پوشیدن لباس‌های ضخیم و زمستانی، استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، بستن درب اتاق‌های خالی، استفاده از پرده‌های ضخیم میسر خواهد شد.
جمال نیکویی در ادامه بیان کرد: حمدالله با مدیریت مصرف،شاهد افت فشار گاز در استان نبودیم ولی اعمال محدودیت مصرف در بخش صنعتی استان به علت برنامه ریزی جهت پایداری شبکه در همه مناطق کشور است.
وی در بخشی دیگر درخصوص اقدامات صورت گرفته برای مدیریت مصرف گاز در استان گفت:از ابتدای آذرماه امسال تاکنون، طرح پایش دمای ادارات در حال انجام است و کلیه ادارات و نهادهای مدنظر موظفند که دمای محیط کاری خود را در سطح 18 درجه حفظ کنند.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در همین راستا افزود:با مساعدت نهادهای ذیربط، به همه حراست‌های ادارات تکلیف بر پایش دمای ادارات خود شده است تا با خودمراقبتی شاهد نتایج بهتری در استان باشیم.
جمال نیکویی همچنین از ارسال پیامک با موضوع صرفه جویی و مدیریت مصرف برای بیش از یک میلیون و 120 هزار مشترک خبر داد و گفت: علاوه بر این بیش از 104 هزار پیامک به مشترکین پرمصرف پلکان های 11 و 12، 142 هزار و 500 پیامک به مشترکین تجاری و بالغ بر یک هزار و 300 پیامک به مشترکین صنعتی عمده استان ارسال شده است.
وی در خاتمه با تشریح طرح‌های تشویقی گازبها از همه مصرف کنندگان گاز بویژه مشترکین خانگی درخواست کرد تا با مدیریت مصرف،ضمن حفظ پایداری جریان گاز، از تخفیفات گازبها برخوردار شوند.

منبع: روابط عمومی شرکت گاز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.