کد خبر : 15581
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

انعقاد قرارداد بیمه مشترکین گازطبیعی در برابر حوادث ناشی از گاز

انعقاد قرارداد بیمه مشترکین گازطبیعی در برابر حوادث ناشی از گاز
بر اساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با شرکت بیمه سرمد و در ادامه طرح بیمه مشترکین گازطبیعی، تمامی مشترکین خانگی- تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مندرجات این قرارداد، حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکین شهری، ماهیانه 3000 ریال و هر واحد مسکونی مشترکین روستایی ماهیانه 1500 ریال بر مبنای قانون بودجه عنوان شده که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکین محاسبه می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس، هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه 20000 ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه 10000 ریال محاسبه می‌شود.
رحمانی در ادامه، افزود: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه (مشترکین خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی)، یک میلیارد و 400 میلیون ریال و همچنین پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه (مشترکین خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی) حداکثر تا مبلغ 4 میلیارد  ریال است.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر، پس از اعلام حادثه و بررسی کارشناسی، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که در خسارت‌های فوت، مبلغ غرامت در وجه وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت پرداخت خواهد شد؛ همچنین در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، مبلغ غرامت در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی وی بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت خواهد شد.
رحمانی در پایان، از هموطنان درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف این موهبت الهی و رعایت همه‌جانبه مسایل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود نیز مراقبت کامل به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.