کد خبر : 15605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

آغاز فرایند ثبت نام لیگ دانش آموزی جت در گیلان

آغاز فرایند ثبت نام لیگ دانش آموزی جت در گیلان
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان از آغاز فرایند ثبت نام لیگ دانش آموزی جت در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری لیگ دانش آموزی جت در استان گیلان اظهار کرد: فرایند ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در این رویداد دانش آموزی تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان برگزاری نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهادتبیین را از جمله اهداف اجرای لیگ دانش آموزی جت عنوان کرد و گفت: این رویداد ویژه دانش‌آموزانان متوسطه مقطع اول و دوم برگزار می‌گردد.
وی ضمن تشریح فرایند برگزاری این رویداد دانش آموزی افزود: در راستای اجرای این رویداد تیم‌های دانش‌آموزی ۳ الی ۵ نفره به همراه یک مربی جهت شرکت در رویداد شرکت می‌کنند.
پوریوسفی بابیان اینکه تیم های ثبت نام کننده در مرحله نخست به صورت انفرادی در آزمون شرکت کرده و سپس به صورت تیمی در مسابقه تکمیل بوم تفکر انتقادی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: کتاب «یک ون شبهه» منبع برگزاری این رویداد دانش آموزی برای دختران و پسران است.
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به برگزاری این رویداد در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی افزود: ده‌ها جایزه میلیونی به برگزیدگان این رویداد اعطا خواهد شد.
وی آشنایی با سواد رسانه را از جمله دیگر اهداف برگزاری لیگ دانش آموزی جت دانست و خاطرنشان کرد: کتاب «اکسیر» یکی دیگر از منابعی است که تیم‌های شرکت کننده در این رویداد مطالعه می‌کنند.
پوریوسفی افزود: عموم علاقمندان جهت شرکت در لیگ دانش آموزی جت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیامرسان ایتا به شماره تماس 09917115202 و یا کانال @jetema در همین پیامرسان مراجعه فرمایند.
وی گفت: تیم های شرکت کننده جهت ثبت نام می‌بایست به نشانی https://hooshbot.ir/B234 مراجعه نمایند.
پوریوسفی با اعلام اینکه تیم‌های شرکت کننده جهت دریافت کتب منبع لیگ دانش آموزی جت می‌بایست به کانال جبهه فرهنگی در پیامرسان ایتا به نشانی http://Eitaa.com/jebhegilan مراجعه کنند، افزود: لیگ دانش آموزی جت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی در گیلان برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.