کد خبر : 15612
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سپاه قدس گیلان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سپاه قدس گیلان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان
تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیرامون تحقق جهاد تبیین خدمات سلامت به امضا رسید.
به گزارش پویشگران گیل:
تفاهم نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه جهاد تبیین و روایت سپاه قدس گیلان به‌منظور تبیین دستاوردهای نظام سلامت استان گیلان به امضا رسید.
این تفاهم‌نامه حسب ابلاغ وزارت کشور و دبیر شورای انقلاب فرهنگی به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و استانداری‌ها مبنی بر اجرای برنامه‌های جهاد تبیین در حوزه‌های فعالیت‌های علمی، تبیینی و جهادی به امضا رسیده است.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه نظام سلامت در گیلان بسیار گسترده است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حدود 20 هزار نفر جمعیت به بالغ‌بر دو و نیم میلیون نفر جمعیت ثابت و  تا حدود 10 میلیون نفر مسافر و گردشگر خدمت ارائه می‌کند و ارائه گزارش این حجم از خدمات به مردم تقریباً غیرممکن است.
وی به سیر پیشرفت و خدمت بدون توقف به مردم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره و افزود: برخی‌ افراد در طول خدمت خادمان مردم در بخش سلامت صرفاً گره ایجاد می‌کنند اما این حاشیه‌سازی‌ها سدی در برابر سرعت پیشرفت نظام سلامت نمی‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه خدمت به مردم امروزه باید شبانه‌روزی و برخط باشد، گفت: امروزه تظاهر به خدمت در محضر مردم جایی ندارد چراکه تنها کارگزاران و مدیران انقلابی و جهادی هستند که می‌توانند حجم وسیعی از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.
دکتر آشوبی با بیان اینکه دولت در تبیین دستاوردهای خود در اوج مظلومیت قرارگرفته است، تصریح کرد: برخی‌ها در عصر روایت‌ها با شیطنت‌های رسانه‌ای خود در تلاش‌اند تا با اتلاف وقت، دستگاه‌های اجرایی را از اصل خدمت به مردم، منحرف کنند تا نهایتاً مردم از خدمات نظام بی‌بهره و درنهایت دچار نارضایتی شوند.
سرهنگ مهدی عزیزی، دبیر قرارگاه جهاد تبیین و روایت و معاون سیاسی سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این توافق‌نامه با اشاره به وسعت خدمتگزاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله دستگاههای خدمات رسان است که با ارائه  خدمات متنوع و پرحجم از تولد تا مرگ همراه مردم است. 
وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، افزود: امروزه فلسفه وجودی سپاه حکم می‌کند تا دستاوردهای نظام تبیین و تشریح شود.
دبیر قرارگاه جهاد تبیین و روایت سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خدمات ارزنده‌ای در نظام به‌ویژه در بخش سلامت به مردم ارائه‌ شده که مستلزم تبیین است، گفت: سپاه و شبکه مردمی بسیج آماده تبیین خدمات سلامت بوده و این مهم برای ما یک وظیفه و تکلیف است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.