کد خبر : 14923
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

آغاز ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل در آستارا

آغاز ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل در آستارا
دائمی تاکید کرد: اصلاح معابر وکوچه ها و همچنین اصلاح کردن سطح خیابان‌های اصلی شهر از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: در نخستین ساعت‌های جاری شدن سیلاب در شهرستان آستارا کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از واحدهای خسارت دیده از سیل 27 شهریورماه 1402 بازدید نمودند.
وی افزود: هم اکنون 12 اکیپ از کارشناسان این نهاد در روستاها و شهر آستارا مشغول ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: به محض اتمام کار ارزیابی، میزان خسارت‌های وارده شده به واحدهای مسکونی اعلام می‌شود اما در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد که واحدهایی که در سیل سال‌های ماضی قبل مقاوم سازی شده بودند، آسیبی ندیده‌اند.
مهندس دائمی افزود: اکیپ کامل امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی شامل بیل مکانیکی و کمپرسی برای آواربرداری به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از سیل زدگان شهرستان، وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: انتظار می‌رود هر دستگاهی به اندازه وسع خود نسبت به امدادرسانی اقدام کند.
دائمی با تأکید بر اینکه در این مرحله از امدادرسانی، اصلاح معابر وکوچه ها و همچنین اصلاح کردن سطح خیابان‌های اصلی شهر از اهمیت ویژه برخوردار است، اضافه کرد: بنیاد مسکن علاوه بر اعزام گروه های امدادی در زمینه کارهای عمرانی مشارکت دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.