کد خبر : 14767
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

معصومه نیک‌کار

کیک‌بوکسینگ‌کار رودسری فاتح اولین کمربند BTC قهرمانی جهان

کیک‌بوکسینگ‌کار رودسری فاتح اولین کمربند BTC قهرمانی جهان
مد نیک کار قهرمان ارزنده کشورمان چند سالی است بعنوان مربی رزمی در کشور چین مشغول فعالیت است

به گزارش پویشگران گیل:
احمد نیک کار رزمی کار گیلانی در مسابقات جهانی بسیار زیادی در سال‌های گذشته، مقام‌های قهرمانی زیادی برای کشورمان ایران کسب نموده، امروز در چین در سه مبارزه سخت با برد از قهرمانان دنیا در مقام اول ایستاد و کمربند قهرمانی را از آن خود نمود..
کیک بوکسینگ کار رودسری وزن 63 کیلوگرم برای اولین بار در مسابقات  BTC حرفه ای و قهرمانی جهان درحالی به کمربند قهرمانی این دوره مسابقات دست یافت که در جدول 8 نفره اولین دوره به رقابت با حریفانی از برزیل، چین و تالیند خود پرداخت است.
احمد نیک کار در گفتگوی اختصاصی با پویشگران گیل با اشاره به اینکه این برای اولین بار برگزار می‌شود، قهرمانی و برد خود را به ملت ایران تقدیم نمود و گفت: با نام پرآوازه ایران مبارزه می‌کنم و بعد درخشش در میادین ملی و بین المللی با به اهتزار در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی باعث آبرو و عزت كشور خودم خواهم بود و خوشحالم که بار دیگر نام ایران در صدر است.
احمد نیک کار قهرمان ارزنده کشورمان چند سالی است بعنوان مربی رزمی در کشور چین مشغول فعالیت است و در مسابقات بین‌المللی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می‌کند.
این رشته ورزشی بدون سلاح اجرا می‌شود و در آن از تکنیک‌های زدن مشت ، لنگ و همچنین فنون کشتی استفاده می‌شود.
سایت خبری پویشگران گیل این افتخار ورزشی را به جامعه ورزش ایران خصوصا گیلان استان زادگاه این قهرمان ملی تبریک عرض می‌نماید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.