کد خبر : 11170
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است
ارزان سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از احیای ۵۴ مکان ورزشی در استان خبر داد و گفت: احیای زیرساخت های ورزشی و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف از دستاوردهای ورزش گیلان است.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار در خصوص نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه اظهار داشت:مطالبه گری و نقدهای سازنده خبرنگاران و همچنین تلاش آنها در راستای جهاد تبیین نقش بسزایی در حفظ دستاوردهای انقلاب ، ایجاد روحیه امید در جامعه و رشد و توسعه کشور دارد.
وی افزود:خبرنگاران با مطالبه گری و واکاوی نقاط قوت و ضعف ورزش استان می توانند اداره کل ورزش و جوانان استان را در نیل به اهداف و ارایه خدمات بهتر یاری کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از احیای ۵۴ مکان ورزشی در استان خبر داد و گفت: احیای زیرساخت های ورزشی و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف از دستاوردهای ورزش گیلان است.
وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد ، تصریح کرد: متاسفانه رشت پایین ترین سرانه ورزشی استان را دارد.
آرمان میزان سرانه ورزشی در استان گیلان را ۸۵ متر عنوان کرد و افزود:سرانه ورزشی گیلان در مقایسه با نسبت میانگین کسوری در جایگاه هشتم قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های ورزشی استان نابسامان بود، اذعان داشت : تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص افزایش خودسرانه تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان، تصریح کرد: ارزان سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد در این راستا نظارت و بازرسی جدی از سوی تعزیرات حکومتی صورت گرفته و با متخلفین برخورد قاطع شده است.
آرمان گفت: خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است و تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آنها واگذار شود.
وی یادآور شد: فرایند واگذاری باشگاه سپیدرود قانونی است و مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از فعالیت ۱۳۸ سمن در استان خبر داد و گفت:فعالیت این سمن ها در بخش های فرهنگی ، آموزشی و پیشگیری است.
آرمان تصریح کرد: برای کاهش هزینه های ازدواج ۵۲ مکان در شهرهای مختلف استان برای ازدواج جوانان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که زوج های جوان با مراجعه و انتخاب می توانند از این خدمت بهره مند شوند.
وی یادآور شد: در هفته ازدواج امسال ۸۳۰ مورد جشن وصال برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه گیلان دارای ۳۶۰ شهید ورزشکار است ، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای ورزشکار استان صبح روز پنج شنبه ۲۶ مرداد ماه سال جاری در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.