کد خبر : 12324
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده گیلان: آسفالت راه روستایی از پروژه‌های شاخص هفته دولت امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده گیلان: آسفالت راه روستایی از پروژه‌های شاخص هفته دولت امسال
رشت با ۵۱۵ سرعتگیر دارای بیشترین سرعتگیرها بوده و تالش، رودسر و ماسال در جایگاه های بعدی قرار دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اجرای آسفالت راه روستایی در هفته دولت سال جاری خبر داد.
غلامعلی نیک فهم، پروژه های شاخص هفته دولت امسال را آسفالت راه روستایی عنوان کرد و گفت: روکش آسفالت، نصب روشنایی طولی و نقطه ای، احداث پل و ابنیه فنی، خط کشی، نصب گاردریل و… از دیگر پروژه هاست.
وی با بیان اینکه از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال ۱۲۱ پروژه حوزه راه و ایمنی را اجرایی کردیم، افزود: پروژه‌های مذکور با اعتبار ۸۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از اجرای ۱۲۹ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب ۵۷ پروژه خبر داد و عنوان کرد: ۱۹۴ کیلومتر آسفالت راه های اصلی و فرعی نیز در قالب ۳۸ پروژه اجرایی شده است.
نیک فهم با بیان اینکه ۱۵ پروژه احداث پل و ابنیه فنی راه داشتیم، خاطرنشان کرد: دو پل بزرگ کلفت و سیدآباد فومن در هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اجرای ۶ پروژه روشنایی به طول ۴۰ کیلومتر، ادامه داد: در هفت نقطه پر حادثه نیز اقدام به نصب روشنایی نقطه ای کردیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از اجرای ۵۴۰ کیلومتر خط کشی محورهای مواصلاتی و نصب گاردریل و نیوجرسی به طول ۱۶ کیلومتر در قالب سه پروژه خبر داد و متذکر شد: در مجموع، پروژه های مذکور با اعتبار ۸۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.
وی همچنین از انتخاب پیمانکار برای نصب دوربین ثبت تخلف در محور سنگر – سیاهکل تا ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در قالب سه ایستگاه و ۶ دوربین اجرایی می شود.
نیک فهم در پایان از شناسایی ۳۲۵۰ سرعتگیر در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی گیلان خبر داد و تصریح کرد: رشت با ۵۱۵ سرعتگیر دارای بیشترین سرعتگیرها بوده و تالش، رودسر و ماسال در جایگاه های بعدی قرار دارند.
وی با بیان اینکه ۳۰ درصد سرعتگیرهای گیلان حذف می شود، تصریح کرد: به دنبال اجرای پروژه های روکش آسفالت، تعدادی از سرعتگیرها را رفع کردیم و مابقی نیز در حال حذف شدن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.