کد خبر : 7140
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

آغاز دور جدید بازرسی و نظارت خدمات گردشگری در گیلان برای تعطیلات فطر

آغاز دور جدید بازرسی و نظارت خدمات گردشگری در گیلان برای تعطیلات فطر
بر اساس تأکیدات استاندار گیلان و همچنین پیش‌بینی حضور گسترده گردشگران در استان با توجه به تعطیلات پیش‌رو، نیاز است تا بار دیگر و با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان گیلان حضور گردشگران در استان به نحوی شایسته مدیریت شود.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون جدید گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: عملیات ویژه بازرسی و نظارت بر خدمات گردشگری استان همراه با دور جدید تعطیلات بار دیگر آغاز شده است.
رضا حسن پور با تاکید بر تشکیل پنج اکیپ ناظر به ارائه خدمات گردشگری به مدیریت معاونان اداره کل در مبادی ورودی گیلان افزود: کارشناسان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای عید فطر کیفیت، کمیت و نرخ خدمات گردشگری را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.
وی از گردشگرانی که به گیلان سفر کرده اند خواست در صورت مشاهده تخلف در ارائه خدمات گردشگری استان با شماره ۰۱۳۳۳۶۱۸۴۶۵ تماس بگیرند.
آمادگی گیلان برای میزبانی از مسافران تعطیلات فطر
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان امروز دوشنبه جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه عیدسعید فطر بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در ایام تعطیلات عید فطر بر اساس دستورات استاندار گیلان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیی گیلانف ولی جهانی گفت: خوشبختانه پس از ۲ سال وقفه در برگزاری سفرهای نوروزی، در ایام تعطیلات نورور ۱۴۰۱ با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر استان که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد، شاهد حضور گسترده گردشگران بودیم و آمارهای موجود ورود بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر به استان گیلان را به ثبت رساندند.
وی افزود: بر اساس تأکیدات استاندار گیلان و همچنین پیش‌بینی حضور گسترده گردشگران در استان با توجه به تعطیلات پیش‌رو، نیاز است تا بار دیگر و با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان گیلان حضور گردشگران در استان به نحوی شایسته مدیریت شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان افزود: از این رو و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نیروهای اجرایی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و تیم‌های نظارتی این اداره‌ کل در طول تعطیلات پیش‌رو برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران برای خدمات رسانی مستقر شده اند.
گیلان با سه هزار و ۲۵۲ تاسیسات گردشگری مهیای میزبانی از میهمانان تعطیلات عید فطر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.