کد خبر : 12345
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

در اولین روز هفته دولت؛افتتاح واحد تولید کننده ورق کارتن و جعبه گرانول در شهر صنعتی رشت

در اولین روز هفته دولت؛افتتاح واحد تولید کننده ورق کارتن و جعبه گرانول در شهر صنعتی رشت
از آغاز دولت سیزدهم تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۸ هزار و۷۸۷ نفر صادر شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح یک واحد تولیدی صادراتی ورق کارتن و جعبه گرانول در شهر صنعتی رشت در اولین روز هفته دولت خبر داد.
تیمور پورحیدری در حاشیه مراسم افتتاح واحد تولیدی پیشگام پلیمر ساینا آسا در رشت که با حضور استاندار گیلان و ۲ تن از نمایندگان مجلس و جمعی از صاحبان صنایع انجام شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح صنعتی افتتاح خواهند شد و راه اندازی فاز دوم طرح توسعه این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ تن و میزان سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۰ نفر نیز بخشی از برنامه‌های هفته دولت بود که امروز رسماً به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی آماده بهره‌برداری در هفته دولت شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و ۳ واحد تولیدی صنفی می‌باشند و برخی از واحد‌ها در مرکز استان و تعدادی نیز در شهرستان‌های دیگر گیلان شروع به فعالیت نموده‌اند که مجموع سرمایه‌گذاری این واحد‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال و مجموع اشتغال ایجاد شده این واحدهای تازه تاسیس ۵۳۱ نفر است.
مدیرکل صمت گیلان به تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر پرداخت و تصریح کرد: از آغاز دولت سیزدهم تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۸ هزار و۷۸۷ نفر صادر شده است.
وی اضافه کرد: همچنین ۲۷۸ واحد تولیدی صنعتی جدید با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال ایجاد شده است که ماحصل آن اشتغال برای ۷ هزار و ۹۶۰ نفر بوده است.
به گفته مدیرکل صمت گیلان، بعد از افتتاح طرح توسعه این شرکت؛ استاندار گیلان با هیئت همراه از خط تولید واحد قبلی این شرکت کارتن پلاست بازدید بعمل آورد که در سال ۱۳۸۰ با سرمایه‌گذاری ۵۶۹میلیارد ریال با اشتغال ۱۰۲ نفر و زیر بنای ۹۳۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به احداث شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.