کد خبر : 19312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

استاندار گیلان:تلاش داریم با ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان،مصرف را واقعی کنیم

استاندار گیلان:تلاش داریم با ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان،مصرف را واقعی کنیم
۶ شرکت تولیدی گیلان گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان را با حضور استاندار و معاون وزیر صمت دریافت کردند.

به گزارش پویشگران گیل:

نماینده عالی دولت در گیلان در هفتمین دوره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده هم در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی نظام و دولت مردمی سیزدهم در حمایت از تولید داخلی و کیفیت بخشی به تولیدات کشاورزی و صنعتی و هم در حمایت از مصرف کنندگان و افزایش میزان تولید می تواند اثرگذار باشد.
اسدالله عباسی با بیان اینکه انجمن حقوق مصرف کنندگان ضمن نظارت بر عملکرد تولید کنندگان، در راستای تامین انتظارات مردم و مردمی کردن اقتصاد حرکت می‌کند، گفت: تلاش داریم با ایجاد رقابت بین تولید کنندگان، مصرف را واقعی کنیم تا با برنامه ریزی درست تولید کننده دچار خسارت نشود میزان‌مصرف اصلاح شود.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی، سرانه مصرف برنج و چای استان گیلان را اصلاح کنند،خاطرنشان کرد: با اتصال درست حلقه‌های زنجیره بهره‌وری و ارزش، تولید کننده را دلگرم به تولید و امنیت غذایی استاندارد سازی کنیم.
استاندار گیلان تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان موانعی در سیستم بانکی و سرمایه در گردش در مسیر حرکت خود دارند به ما اعلام کنند تا در جلسات رفع موانع تولید این مشکلات را مطرح کنیم و با استفاده از تسهیلات مختلف کمک لازم به آنها انجام شود.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان هم در این مراسم اظهار کرد: استان گیلان از استان‌های پیشتاز در اجرای سیاست‌های حمایتی از تولید کنندگان و مصرف کنندگان است.
حسین فرهیدزاده بر فرهنگ‌سازی در حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد و افزود: رعایت حقوق و رفاه مصرف کننده و مردم از موارد مورد تاکید دولت و حاکمیت است و تسهیل‌گرانی که در این بخش به دولت کمک می‌کنند تولید کنندگان هستند.
در این مراسم که معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تکی از تولیدکنندگان استان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
در پایان این مراسم شرکت‌های دستکش گیلان، سبحان آنکولوژی، کاسپین تامین، سیمان خزر، جهان ارتباط شمال و نوشینه ساغر گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.