کد خبر : 11487
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

تکریم رؤسای ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های فومن و املش

تکریم رؤسای ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های فومن و املش
با حضور مسئول امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی استان و فرماندار املش، رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان تکریم و معارفه شد.

به گزارش پویشگران گیل:
با حضور فرماندار فومن و رییس اداره شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان،رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فومن تکریم و معارفه شد همچنین با حضور مسئول امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی استان و فرماندار املش، رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان تکریم و معارفه شد.
با حضور مسئول امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی استان و فرماندار املش، رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان تکریم و معارفه شد.
طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان و با حضور حمیدرضا آذرپور مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و مختار رضایی فرماندار املش، مرتضی یوسف‌زاده بعنوان مسئول جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان املش معرفی شد.
مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، ضمن تشکر از خدمات ولی علیزاده، رئیس سابق این اداره در شهرستان، برای یوسف‌زاده، رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.
همچنین در حکم انتصاب از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان به شرح ذیل آمده است:
«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی، به‌عنوان سرپرست نمایندگی شهرستان املش منصوب می‌شوید.»
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فومن تکریم و معارفه شد.
در این مراسم، فکور فرماندار فومن، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، وزارتخانه میراث‌فرهنگی را بسیار تاثیرگذار دانست و با مورد توجه قرار دادن سرمایه عظیم شهرستان از حیث گردشگری، خواستار اهتمام متولیان برای رساندن فومن به جایگاه واقعی خود شد.
وی با بیان این که ثبت جهانی ماسوله اقدامی بزرگ و افتخاری برای شهرستان و کشور است، نقش تلاش‌های انجام شده در فراهم کردن بستر تحقق این امر را مورد توجه قرار داد.
فکور با اشاره به لزوم فعالیت مستمر اداره میراث فرهنگی در راستای بهبود و توسعه گردشگری، ظرفیت‌های مغفول مانده شهرستان را مطرح کرد و گفت: این اماکن با تلاش اداره میراث‌فرهنگی، شرایط گردشگری شهرستان را ارتقا خواهند داد.
فرماندار شهرستان ضمن تشکر از خدمات حسینی‌نسب رئیس سابق این اداره در شهرستان، برای فروغی رئیس جدید آن آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد: توسعه ظرفیت گردشگری و صنایع‌دستی فومن باید در دستور کار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.