کد خبر : 11294
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

پیشنهاد راه اندازی اولین دفتر پستی حصیر کشور در شهرستان خمام

پیشنهاد راه اندازی اولین دفتر پستی حصیر کشور در شهرستان خمام
بخش عمده‌ای از توانمندی‌های اقتصادی مردم این منطقه به دلیل بخش بودن مغفول مانده که در صدد هستیم نسبت به احیای این ظرفیت‌ها اقدام نماییم.

به گزارش پویشگران گیل:
راه اندازی “اولین دفتر پستی حصیر” کشور در شهر خمام از مهمترین پیشنهادات مدیرکل پست گیلان در دیدار با فرماندار خمام بود.
محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان ضمن حضور در فرمانداری شهرستان خمام با اسفندیار جوشن فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل پست گیلان در این دیدار با توجه به راهبرد شرکت ملی پست پیرامون ساماندهی بازارهای محلی به منظور توسعه اقتصادی در روستاها و با توجه به ظرفیت‌های فراوان شهرستان خمام و بخش‌های تابعه آن در صنایع دستی و برنج، خواستار همکاری فرمانداری خمام برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها شد.
فرماندار خمام در این نشست ضمن مهم بر شمردن ظرفیت‌های گسترده صنایع دستی و گردشگری در خمام اظهار داشت: بخش عمده‌ای از توانمندی‌های اقتصادی مردم این منطقه به دلیل بخش بودن مغفول مانده که در صدد هستیم نسبت به احیای این ظرفیت‌ها اقدام نماییم.
اسفندیار جوشن، روستای فشتکه از توابع خمام را نخستین روستای ملی حصیر ایران دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری پست گیلان اولین دفتر پستی حصیر کشور به منظور دسترسی آسان مردم اقصی نقاط کشور به تولیدات صنایع دستی و حصیر این منطقه راه اندازی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.