کد خبر : 20516
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

در سفر اقتصادی به بندرماخاچ قلعه جمهوري داغستان مطرح شد،

تشريفات کمرگي جمهوري داغستان کاهش مي‌يابد

تشريفات کمرگي جمهوري داغستان کاهش مي‌يابد
در جهت افزايش همکاري‌هاي دوجانبه، زمان تشريفات کمرگي جمهوري داغستان کاهش مي‌يابد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان گيلان در جريان بازديد از بارگيري کالا در بندرماخاچ قلعه جمهوري داغستان گفت: در ديدار با رئیس جمهور، نخست وزیر، کفیل وزارت کشاورزی و اعضاي اتاق بازرگانی جمهوري داغستان خواستار این شدیم که زمان تشريفات کمرگي در فرآيند انتقال کالاهایی که از کشور ما به شکل زمینی و با کشتی و از طريق کانتینرهاي یخچال‌دار وارد اين منطقه مي‌شود و برای اقدامات گمرکی در اين منطقه توقف کرده تا کارهای گمرکی انجام شود، به حداقل ممکن برسد تا کالاهاي کشاورزي به شکل تازه در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.
صالح محمدي به مساله مهم حفظ کیفیت محصولات کشاورزي اشاره و افزود: تاخیر در صادرات محصولات کشاورزی سبب پژمردگی و از بین رفتن تازگی و کاهش بازارپسندی اين محصولات شده و اين مشکل عمده تجار بخش کشاورزی کشور است.
وی از تشکیل کارگروه ویژه با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان خبر داد و اضافه کرد: این کارگروه متشکل از سازمان جهادکشاورزی، صمت و اتاق بازرگانی در راستای تقویت توسعه روابط تجاری و اقتصادی گیلان و داغستان است.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان گيلان ادامه داد: کارگروه ویژه اقتصادی گیلان و داغستان هر دو هفته یکبار به صورت ارتباط تصویری با حضور اعضای دو طرف جلسه خواهند داشت.

منبع: روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان گيلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.