کد خبر : 19738
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

رئیس هیات مدیره برق منطقه‌ای گیلان:آمادگی همه جانبه شبكه برق برای عبور موفق از پیك بار زمستان و تابستان آینده

رئیس هیات مدیره برق منطقه‌ای گیلان:آمادگی همه جانبه شبكه برق برای عبور موفق از پیك بار زمستان و تابستان آینده
دشت بزرگ:انتظار می‌رود اقدامات لازم برای پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق با برنامه‌ریزی دقیق در دستور کار قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمود دشت بزرگ با تشکر از زحمات کارکنان گفت: رفع مشکلات شبکه انتقال و فوق توزیع برق گیلان با پیگیری مستمر پروژه‌های در دست اقدام امکان پذیر خواهد بود و با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی به ثمر خواهد نشست.
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان بر ایجاد فوری کمیته‌های تخصصی به منظور پیگیری و برنامه‌ریزی پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: برای پیشرفت برنامه‌های توسعه شبکه از سرمایه‌گذاری داخلی استفاده شود.
رئیس هیات مدیره برق منطقه ای گیلان با اشاره بر حاکمیتی بودن شرکت‌های برق منطقه ای بر لزوم اهتمام همه جانبه جهت جلب رضایت مردم تاکید کردند.
محمود دشت بزرگ در انتهای این بازدید و دیدار گفت:انتظار می‌رود معاونت بهره برداری اقدامات لازم برای پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان در زمستان سال جاری و اوج بار سال 1403 را با برنامه‌ریزی دقیق در دستور کار قرار دهند.
در این دیدار حسن قنبرزاده معاون بهره برداری برق منطقه ای گیلان گزارشی از وضعیت شبکه در ایام اوج بار سال جاری ارائه نمود و با اشاره به پدیده تغییرات اقلیمی، رشد مهاجرت به استان گیلان و همچنین رشد شدید اوج بار مصرفی برق در استان گیلان و قدمت تجهیزات،بر لزوم انجام پروژه‌های مختلف جهت توسعه و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه تاکید کرده و در خصوص روند پروژه‌‌های جاری جهت عبور موفق از اوج بار 1403 توضیحاتی ارائه نمود.
حسن قنبرزاده افزود:با توجه به نزدیک بودن فصل زمستان و بارش برف سنگین در سنوات گذشته در استان گیلان، اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ پایداری شبکه در ایام زمستان در حال انجام می‌باشد.

 

منبع: روابط‌ عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.