کد خبر : 8301
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار هیچ فرصتی برای خدمت به مردم و توسعه نباید از دست رود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار هیچ فرصتی برای خدمت به مردم و توسعه نباید از دست رود
امروز دغدغه اصلی مسئولان فراهم کردن آسایش مردمی است که بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید براینکه مسئولان باید در کنار مردم بایستند و در این راه نباید هیچ فرصتی را از دست رود گفت: مدیران از سطح خرد تا کلان باید مانند رئیس جمهور پای کار و مجری برنامه‌ها و طرح‌های دولتی بمانند تا این برنامه‌ها عقیم نماند.
حسین مصطفی پور روز پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرستان بندرانزلی، مردم را سرمایه‌های اصلی کشور دانست و اظهار داشت: امروز دغدغه اصلی مسئولان فراهم کردن آسایش مردمی است که بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام هستند.
وی تصریح کرد : از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مردم تنگناهای بسیاری که دشمن برای مردم ایجاد کرده است را تحمل کرده اند؛ بسیاری از تحلیلگران جهانی از تحمل ۴۳ ساله ملت ایران زیر شدیدترین تحریم‌ها در شگفت مانده اند که چگونه به رغم این مشکلات مردم به انقلاب و نظام وفادار هستند.
مصطفی‌پور با بیان اینکه ما به آینده کشور امید داریم،خاطر نشان کرد: اگر توفیقاتی در کشور حاصل شده با استفاده از ظرفیت مردم است. مسئولینی که در سراسر کشور عهده‌دار مسئولیت هستند باید همراه رئیس‌جمهور باشند تا دغدغه‌ آیت الله رئیسی که رفع مشکلات مردم است را اجرایی کنیم.
وی تصریح کرد: کشور ما در زمانی که با مشکلات اساسی در کنترل و مدیریت کرونا و واکسیناسیون روبرو بود و عده ای آنرا به موضوعات سیاسی ربط می‌دادند که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل برطرف شد و بدنبال حل این مشکل ما شاهد آرامش و دلگرمی هستیم که مردم به دنبال آن بودند. امروز ما جزو کشورهای پیشرو در واکسیناسیون و کنترل کرونا هستیم که از شعارها و هدف اولیه این دولت مطرح شده بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.