کد خبر : 1535
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

فرماندار رودبار: مجموعه شهرستان اجازه ورود زباله به رودبار را نمی‌دهد

فرماندار رودبار: مجموعه شهرستان اجازه ورود زباله به رودبار را نمی‌دهد
تاکنون اقدام مؤثری از سوی آبفای گیلان در رفع مشکلات زیرساختی آب رودبار صورت نگرفته است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندار رودبار با اشاره به شایعات انتقال زباله سراوان به جنوب گیلان، گفت: مجموعه شهرستان با تحلیل درست و دفاع منطقی جلوی ورود زباله به رودبار را گرفته است.
طهمورث عموپور در جمع مردم خورگام رودبار، اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های شهرستان رودبار از گذشته تلنبار شده است و به یک باره نمی‌توان این مشکلات را حل کرد.
وی با بیان اینکه کارهای عمرانی زمان‌بر است،افزود:کند پیش رفتن روند اجرای پروژه‌های عمرانی از ماهیت زمان‌بر بودن حساسیت این پروژه‌ها است.
فرماندار رودبار با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران، بیان کرد: عدم اجرای برخی پروژه‌ها عملکرد ضعیف مدیران را نشان می‌دهد.
عموپور با بیان اینکه مدیر پشت میز نشین در این دولت جایگاهی ندارد،گفت: مدیران باید با حضور در بین مردم در مناطق محروم و روستایی، حرف آنها را بشنوند و نسبت به حل مشکلات شأن اقدام کنند.
وی با تاکید بر تشکیل جلسات ماهانه در بخش‌های رودبار در راستای حل مشکلات مردم، افزود: با شیوع دسته‌بندی و اولویت‌بندی، نسبت به حل مشکلات اقدام کنید.
فرماندار رودبار با اشاره به 17 بار حضور آقای استاندار به این شهرستان، بیان کرد: حضور میدانی مسئولان استانی به رودبار در راستای حل مشکلات این شهرستان است.
عموپور با اشاره به شایعه‌های انتقال زباله سراوان به جنوب گیلان، اضافه کرد: مجموعه شهرستان با تحلیل درست و دفاع منطقی جلوی ورود زباله به رودبار را گرفته است و همدلی خاصی بین ائمه جمعه، نماینده و مسئولان در این بخش وجود دارد.
وی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته اقدام شایسته ای برای رودبار صورت نگرفت، افزود: در بخش زیرساخت‌های شهرستان بعد زلزله 69، به صورت اورژانسی و غیرکارشناسی عمل شد.
فرماندار رودبار با اشاره به اینکه ساکنین خیابان شهید میرزایی لوشان روی آب زندگی می‌کنند،گفت: شبکه آبرسانی شهرهای رودبار فرسوده و پوسیده است.
عموپور با انتقاد از عملکرد ضعیف آبفای گیلان در قبال چالش‌های آب رودبار، بیان کرد: تاکنون اقدام مؤثری از سوی آبفای گیلان در رفع مشکلات زیرساختی آب رودبار صورت نگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.