کد خبر : 11070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

مسابقه کتابخوانی از کتاب «کندو کاوی بر مدیریت علوی» ویژه کارکنان دولت در گیلان

مسابقه کتابخوانی از کتاب «کندو کاوی بر مدیریت علوی» ویژه کارکنان دولت در گیلان
کتاب«کندو کاوی بر مدیریت علوی» مبتنی بر نامه پنجاه و سوم نهج البلاغه نوشته امیرهوشنگ آذر دشتی اثری ارزشمند و در تفسیر نامه حضرت امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر در باب آیین زمامداری و مدیریت در حکومت علوی

به گزارش پویشگران گیل:
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و با معرفی کتاب «کندو کاوی بر مدیریت علوی» مبتنی بر نامه پنجاه و سوم نهج البلاغه نوشته امیر هوشنگ آذر دشتی ویژه کارکنان دولت در گیلان برگزار می‌شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، در این مسابقه کتابخوانی که از روز سه شنبه (23 مرداد) لغایت 3 شهریور به مدت یک هفته و با معرفی کتاب «کندو کاوی بر مدیریت علوی» مبتنی بر نامه پنجاه و سوم نهج البلاغه نوشته امیر هوشنگ آذر دشتی ویژه کارکنان دولت در استان گیلان برگزار می‌شود، کارکنان دولت با پاسخگویی به سوالات طرح شده در بخش ویژه این مسابقه در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی اینترنتی www.gilanpl.ir از جوایز ارزنده این مسابقه بهره مند خواهند شد.
همچنین نسخه الکترونیکی این کتاب جهت مطالعه و شرکت در مسابقه نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان قابل دریافت است.
همچنین مراسم تقدیر از 5 برگزیده نهایی این مسابقه همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.
گفتنی است اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان پیش از این نیز میزبان برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی با شرکت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بوده است.
کتاب«کندو کاوی بر مدیریت علوی» مبتنی بر نامه پنجاه و سوم نهج البلاغه نوشته امیرهوشنگ آذر دشتی اثری ارزشمند و در تفسیر نامه حضرت امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر در باب آیین زمامداری و مدیریت در حکومت علوی شامل ضرورت خودسازی، اخلاق رهبری (روش برخورد با مردم)، پرهیز از غرور و خودپسندی، مردم گرایی، حق گرایی، ضرورت راز داریو جایگاه صحیح مشورت، اصول روابط اجتماعی رهبران و شناخت اقشار گوناگون اجتماعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.