کد خبر : 7827
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۳

دلخوش در بازدید از پست برق شهرک صنعتی ضیابر گفت: قوانین در کشور اجرایی نمی‌شود و ما گلایه داریم

دلخوش در بازدید از پست برق شهرک صنعتی ضیابر گفت: قوانین در کشور اجرایی نمی‌شود و ما گلایه داریم
در انرژی هسته ای به نقطه روشنایی رسیده ایم

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی پست۲، ۱۶۳/۵ مگابایتی شهرک صنعتی ضیابر در خصوص برق هسته ای در جمع خبرنگاران گفت:به زودی ما به برق هسته‌ای در کشور خواهیم رسید زیرا ما تمام مراحل را رفته و در انرژی هسته ای با حرام دانستن بمپ اتمی به نقطه روشن رسیدیم.
سید کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران در بازدید از پروژه برق منطقه‌ای گیلان در پست۲، ۱۶۳/۵ مگابایتی ضیابر تو شهرک صنعتی صومعه سرا که تازه شروع و سوله سازی در حال اجرا بود ، با بیان اینکه ما در برنامه پنجم توسعه پیش بینی کرده بودیم که ۵ هزار مگاوات انرژی پاک استفاده کنیم گفت؛در کشورهایی مثل آلمان ۴۰ درصد برق مصرف شأن از انرژی پاک است.
وی بخش خصوصی را یک ظرفیت برای بالا بردن آنرژی پاک خواند و گفت:در کشور ما ظرفیت بالای ۳۰ هزار مگاواتی استفاده از انرژی پاک وجود دارد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قوانین در کشور اجرایی نمی‌شود و ما گلایه داریم،12 افرود : امروز بحث خصوصی سازی به خصولت سازی تبدیل شده و قانون عملی نمی شود.
– خصوصی سازی یا خصولت سازی!!
دلخوش با تاکید بر اینکه با مولد سازی بخشی از مشکلات حل می شود افزود؛امروز با افزایش هزینه مصرف مردم در برق هزینه دولت نیز افزایش یافته است.
وی تصریح کرد؛ روزی بود که با مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه پروژه برق کشور را می بستیم که امروز این عدد به ۲هزار میلیارد تومان رسیده است زیرا با صدور پی در پی مجوز ها هزینه نیز بالا می‌رود.
دلخوش گفت: آقایان هر چه بدوند باز عقب هستند زیرا کارخانجات صنایع رو به افزایش بوده و ما هر هفته وزیر نیرو و وزیر صنعت را به مجلس فرا می خوانیم .
نماینده صومعه سرا با تاکید بر اینکه ما برای وزیر نیرو فرصت ایجاد و ۲۰ هزار میلیارد اوراق در نظر گرفته و کوتاه نمی‌آییم، گفت:به عنوان نماینده می‌گویم وزارت نیرو ۴۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد در حالی که قیمت گاز و آب مصرفی برای مردم بی رویه بالا رفته و مدیران آب استان بیشتر باید بجنبند.- برای پست مدیریت آدم آموزش دیده نداریم
دلخوش تصریح کرد: خواسته ما این که اعتبارات بیشتری به وزارت نیرو و برق منطقه بپردازیم ولی متاسفانه واقعیت اینکه ما در منبع درآمدی مشکلات داریم.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از عدم مجازات قانونی برای مصرف کنندگان ابراز گلایه نمود و گفت:در مورد انرژی پاک و هدفمندی ما کوتاهی نکردیم و موقت کمک کردیم اما یکجا دور خوردیم و آن اینکه دولت در اجرا دخالت نکند بلکه بخش خصوصی وارد شود.
دلخوش به مدیریت آب رفته و تحلیل رفته و عدم آموزش در کشور اشاره و افزود: من در گذشته بخشدار بودم و بعد هم دوره به دوره نماینده و بزرگترین مشکل کشور ما اینکه آدم برای پست مدیریت که آموزش دیده باشند نداریم.
وی برهم ریختگی اقتصادی در کشور را بالا خواند و گفت:ما کشوری هستیم که نفت داریم اما افزایش مالیات امروز فریاد مردم را بلند کرده است.
– وزرای دولت پر حاشیه هستند
سید کاظم دلخوش اباتری رییس‌جمهور را بی‌حاشیه خواند و گفت؛ متاسفانه وزرای اقتصادی دولت رییسی همه حاشیه‌دار هستند.
وی بخش خصوصی را امروز در کشور تنبل خواند و اظهار نمود؛ ما در قانون پنج ساله دنبال کنتور های هوشمند بودیم ولی یا قطعات نداشتیم و یا اینکه زیاد برایمان مهم نبوده است.
وی مدیریت مصرف برق را در کشور فاقد قانون مجازات خواند و گفت؛باید برای مدیریت برق در مصرف ما قطع برق برای پر مصرف‌ها را لحاظ و کابل‌ها زیر زمینی و همچنین تخلفات را ببینیم.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی‌ پست۲، ۱۶۳/۵ مگابایتی شهرک صنعتی ضیابر در خصوص برق هسته‌ای در جمع خبرنگاران گفت:به زودی ما به برق هسته ای در کشور خواهیم رسید زیرا ما تمام مراحل را رفته و در انرژی هسته ای با حرام دانستن بمپ اتمی به نقطه روشن رسیدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.