کد خبر : 7048
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۳

خبرنگاران جلوداران مبارزه با استکبار هستند

خبرنگاران جلوداران مبارزه با استکبار هستند
در جوامع غربی بنگاه‌های اخبار ساز مشغول فعالیت بوده و اخبار و جنایات رژیم صهیونیستی را طور دیگر بازگو می‌کنند و نمی‌گذارند مظلومیت فلسطین برای مردم جهان بازگو شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز نبرد در پشت سنگرها نبوده و در بورها جریان دارد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جهاد تبیین و جلوداران مبارزه با استکبار هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی ظهر امروز در همایش تجلیل از اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه خبرنگاران ناامیدسازی جامعه را مهم ترین هدف امروز استکبار به رهبری غرب عنوان کرد و افزود: مجاهدت‌ خبرنگاران مهم‌ترین سد راه نفوذ دشمنان بر باورها و ناامید‌سازی‌ها است.
وی به دغدغه های جامعه خبرنگاری اشاره کرد و با تأکید بر حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب و بسیج از اصحاب رسانه گفت: سپاه و بسیج همواره پشتیبان اصحاب رسانه بوده و این را وظیفه خود می‌داند زیرا معتقدیم خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خبرنگاران را همتراز علما و روحانیون عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه حلقه واصل میان مردم، مسئولان و مرجعیت دینی است که امروز بیش از هر زمان دیگر به ان نیاز داریم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی به قساوت و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های مقدس اشغالی اشاره کرد و افزود: دستگاه خبرسازی غرب با تمام توان بر جنایات این رژیم کودک‌کُش سرپوش گذاشته و از آگاهی جامعه جهانی جلوگیری می‌کند.
وی قلم خبرنگاران را اسلحه معنوی جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در جوامع غربی بنگاه‌های اخبار ساز مشغول فعالیت بوده و اخبار و جنایات رژیم صهیونیستی را طور دیگر بازگو می‌کنند و نمی‌گذارند مظلومیت فلسطین برای مردم جهان بازگو شود.
وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اجرای درست دستور مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: خبرنگاران رزمندگان و خط مقدم مبارزه با جنگ روانی استکبار هستند زیرا غول رسانه‌ای دشمن سعی دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.