کد خبر : 10284
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به همت شورا و شهرداری رشت انجام شد: برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار

به همت شورا و شهرداری رشت انجام شد: برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار
با وضعیتی که امروزه مدیریت شهری با حمایت‌های رئیس شورا و دیگر اعضای شورا به آن دست پیدا کرده است، در تلاشیم تا یکسری از پروژه های بزرگ و تاثیرگذار در بهبود وضعیت شهر را اجرایی کنیم

به گزارش پویشگران گیل:
همزمان با هفدهم مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار مراسم تقدیر از خبرنگاران به همت شورا و شهرداری رشت برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در سالن اجتماعات پرورشگاه مژدهی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: این روز را خدمت تمامی فعالان حوزه رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم قلم‌هایشان در راستای اعتلای شهر و کشور بیش از پیش پُر توان باشد.
محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه هدف مدیریت شهری رشت از این مراسم تجدید دیدار با خبرنگاران شریف و قدردانی بابت تمامی زحماتشان است، افزود: به زودی در قالب هم نشینی با اصحاب رسانه در خدمت خبرنگاران محترم هستیم تا از نقطه نظرات آنان در راستای توسعه همه جانبه شهر بهره مند شویم.
شهردار رشت نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بابت انعکاس اقدامات مجموعه مدیریت شهری از رسانه های پرتلاش تقدیر می‌کنم.
رحیم شوقی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی افزود: با وضعیتی که امروزه مدیریت شهری با حمایت‌های رئیس شورا و دیگر اعضای شورا به آن دست پیدا کرده است، در تلاشیم تا یکسری از پروژه های بزرگ و تاثیرگذار در بهبود وضعیت شهر را اجرایی کنیم و ان شاا شاهد رفع مشکلاتی همچون پسماند و.. که سالهاست شهر با آن دست به گریبان است باشیم و در این مسیر مساعدت و همراهی رسانه ها را نیاز داریم.
در پایان این مراسم از خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.