کد خبر : 9790
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۶

افزایش ۴۰ درصدی ورود مسافر به گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته

افزایش ۴۰ درصدی ورود مسافر به گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته
در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ هزار خودرو وارد گیلان شدند که در مقایسه با روز گذشته که ۱۷ هزار خودرو بوده است شاهد افزایش ۴۰ درصدی خودرو بوده‌ایم.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود بیش از ۶۰ هزار خودرو به گیلان از محورهای مواصلاتی استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ هزار خودرو وارد گیلان شدند که در مقایسه با روز گذشته که ۱۷ هزار خودرو بوده شاهد افزایش ۴۰ درصدی خودرو بوده‌ایم.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه نیروهای پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان با توجه به تعطیلات به وجود آمده حضوری فعال دارند، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد ورود قابل توجه خودروها با پلاک‌های غیر بومی به گیلان بودیم و این روند ادامه دار است.
وی با اشاره به ورود بیش از ۶۰ هزار خودرو به گیلان از محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور رودبار_رشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ هزار خودرو وارد گیلان شدند که در مقایسه با روز گذشته که ۱۷ هزار خودرو بوده است شاهد افزایش ۴۰ درصدی خودرو بوده‌ایم.
رئیس پلیس راه استان از پرحجم بودن ترافیک در محورهای ورودی و محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: اکنون ترافیک در محور رودبار،رشت نیمه سنگین بوده و نیروهای پلیس راه با حضور در منطقه در تلاش برای کاهش بار حجم ترافیکی هستند.
صفاری با تاکید رعایت نکات ایمنی در راهنمایی رانندگی توسط رانندگان بیان کرد: از تمامی رانندگان و مسافران خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و بازگشت خود از استان را به انتهای تعطیلات موکول نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.