کد خبر : 9581
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

آرامش و ثبات در مجموعه مدیریت شهری رشت

آرامش و ثبات در مجموعه مدیریت شهری رشت
شورای ششم تمام تلاش خود را به منظور بهبود وضعیت شهر به کار گرفته است و امیدواریم در سومین سال از فعالیت شورای ششم بتوانیم عقب ماندگی‌ها را برطرف کنیم و در پایان کار شورا رضایت خداوند منان و شهروندان شریف رشت را کسب کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت با عزم جدی برای رفع مشکلات شهر تلاش می کنند گفت: با انتخاب رحیم شوقی در جایگاه شهردار رشت آرامش و ثبات به مجموعه شهرداری بازگشت و با حضور مدیریت جدید اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا در نود و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت که با دستور جلسه انتخاب هیات رئیسه سومین سال از عمر شورای ششم برگزار شد با قدردانی از حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه ها انعکاس دهنده اخبار شورا و مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت هستند و از بابت تمامی زحماتشان طی دو سال اخیر تقدیر و تشکر می کنیم.
وی به دو سال اخیر از عمر شورای ششم اشاره کرد و گفت: دو سال پُر از چالش را پشت سر گذاشتیم و البته شورای ششم رشت هیچ‌گاه به دنبال چالش نبود اما متاسفانه عواملی از جمله انتخاب نادرست دست به دست یکدیگر دادند و این اتفاقات را رقم زد.
وی با بیان اینکه متاسفانه پیش از این مسیر تقابلی در بین شورا و شهرداری رشت ایجاد شده بود افزود: شورای ششم در ابتدای شروع فعالیت با عزمی راسخ در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کرد و در تمامی این دو سال از عمر شورا، همواره تلاش کردیم تا هیچ گونه کم کاری در مسیر ارائه خدمت به شهروندان وجود نداشته باشد و حتی در کوتاهترین زمان نسبت به بررسی و تصویب بودجه نیز اقدام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه متاسفانه مدیریت پیشین شهرداری رشت نتوانست آن گونه که باید در مسیر برنامه‌های راهبردی و توسعه ای شورا و شهر رشت گام بردارد افزود: خوشبختانه با انتخاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت، آرامش و ثبات در شهر و مجموعه مدیریت شهری حاکم شده است و این آرامش در بین دیگر مسوولان شهری نیز مشاهده می‌شود.
کارگرنیا با بیان اینکه اقدامات خوبی پیرامون رفع مشکلات و دغدغه‌های شهری در دست انجام است، تصریح کرد: علیرغم اینکه در گذشته پیرامون لندفیل سراوان قرارداد همکاری با شرکت پیمانکاری داشتیم، متاسفانه به واسطه بی توجهی‌هایی که صورت گرفته بود نارضایتی‌های فراوانی وجود داشت و طی چند ماه اخیر و با تلاش شبانه روزی شهرداری رشت شرایط بسیار خوبی در لندفیل سراوان حاکم شده است.
وی به تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و گفت: در این باره نیز هیچ اقدام موثری انجام نشده بود و اخیرا و با حضور مدیریت جدید برنامه ریزی‌های مناسبی انجام شده است و با تفکیک زباله از مبدا نیز به زودی خبرهای خوبی در راستای کاهش پسماند به گوش شهروندان می رسد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجرای ۱۲ پروژه عمرانی در رشت بیان کرد: ان شاا با اجرایی شدن این پروژه ها شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیکی، فضای سبز و … در نقاط مختلف شهر باشیم.
کارگرنیا به ظرفیت کارخانه کودآلی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: کارخانه کودالی تقریبا نیمه تعطیل شده بود و خوشبختانه با عزم شورا و شهردار جدید رشت به ظرفیت تعیین شده نزدیک می‌شویم.
وی با بیان اینکه بابت نقایص و کم کاری ها از شهروندان شریف رشت طلب حلالیت داریم،افزود: شورای ششم تمام تلاش خود را به منظور بهبود وضعیت شهر به کار گرفته است و امیدواریم در سومین سال از فعالیت شورای ششم بتوانیم عقب ماندگی‌ها را برطرف کنیم و در پایان کار شورا رضایت خداوند منان و شهروندان شریف رشت را کسب کنیم.
– شورا به پُختگی رسیده است
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد اظهار کرد: انتخاب هیات رئیسه در واقع تقسیم کار میان اعضای شورا با هدف رفع مشکلات و پیشبرد اهداف است.
نادر حسینی با بیان اینکه برخی از حواشی های ایجاد شده طبیعی است افزود: شورای ششم پس از گذشت دو سال از عمرش به پختگی رسیده است و تجارب خوبی در اختیار دارد و امیدواریم پس از این شاهد تعالی بیشتر رشت باشیم.
وی با تاکید به اینکه برخی به دنبال دامن زدن به حواشی ها و شایعات هستند بیان کرد: باید تلاش کنیم تا حواشی را مدیریت کنیم و تمام هم و غم ما تلاش برای رفع مشکلات باشد و باید یازده عضو شورای رشت با وحدت رویه در کنار هم برای آبادانی رشت تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.