کد خبر : 15274
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان: راه‌اندازی سامانه تلفنی گزارش تخلفات رانندگی ۱۲۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان: راه‌اندازی سامانه تلفنی گزارش تخلفات رانندگی ۱۲۰
سرهنگ امیر طالبی :اعلام انسداد و بازگشایی معبر و اطلاع رسانی به شهرواندان در این خصوص نیز در حال حاضر از طریق این سامانه انجام می‌شود.  

به گزارش پویشگران گیل :سرهنگ “امیر طالبی” در گفت‌وگویی با اشاره به راه اندازی این سامانه اظهار داشت: سامانه تلفنی 120 توسط پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات شهروندان در تمامی امور خدماتی پلیس راهور در استان گيلان مانند صدور گواهینامه، آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری، تعویض پلاک، اسقاط خودرو و اجراییات راه‌اندازی شده است.
وی در ادامه گفت: مردم می‌‌توانند در صورت مشاهده تصادفات و تخلفات رانندگی همچون صحبت کردن راننده با تلفن همراه، عدم استفاده از راننده یا مسافران از کمربند ایمنی، رانندگی خطرناک و ديگر مسائل اين چنيني با سامانه تلفنی 120 تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گيلان، اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی و جوی سطح معابر استان و وضعیت راه‌ها را از دیگر کارکردهای سامانه تلفنی 120 عنوان کرد و افزود: اعلام انسداد و بازگشایی معبر و اطلاع رسانی به شهرواندان در این خصوص نیز در حال حاضر از طریق این سامانه انجام می‌شود.
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.