کد خبر : 9070
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

افزایش سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در راستای بهتر شدن خدمات

افزایش سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در راستای بهتر شدن خدمات
دیدار مدیرکل امور مالیاتی گیلان با شهردار رشت

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ،رضا برهانی نیا مدیرکل امورمالیاتی استان گیلان به همراه معاونین خود با رحیم شوقی شهردار رشت دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار رشت در این جلسه ابراز کرد: شهرداری رشت قصد دارد چندین پروژه کلان مقیاس را در قالب پروژه‌های میثاق شروع کند و مقدمات اجرای این کار اعم از اعلام فراخوان و انتخاب پیمانکار هم با حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر فراهم شده است.
شوقی ابراز داشت: شهرداری رشت درآمدها و بودجه خود را طبق برنامه‌ای که تدوین شده در امور خدمات‌رسانی به شهروندان هزینه می‌کند بنابراین دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها نظیر سازمان امور مالیاتی هم می‌تواند در این مسیر یار و همراه مدیریت شهری باشد.
وی اذعان کرد: افزایش سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده و مواردی از این دست می‌تواند در بهتر شدن فرآیند ارائه خدمات شهرداری نقشی اثرگذار و ویژه داشته باشد از طرفی شهرداری هم به عنوان نهادی مردم محور در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و نمی‌کند.
رضا برهانی نیا مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان هم در این جلسه با تاکید بر اینکه این سازمان برای کمک به شهرداری رشت با هدف توسعه و تعالی شهر آماده است تصریح کرد: نگاه ما این است که هر چه قدر به نهاد شهرداری کمک شود سود چنین اقدامی به خود شهروندان خواهد رسید.
لازم به ذکر است، در این جلسه توسط شهردار رشت از مدیرکل و معاونین سازمان امور مالیاتی استان گیلان بابت همکاری‌های مشترک و صفرکردن بدهی مالیاتی شهرداری
با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.