کد خبر : 7875
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

بهره‌مندی ۱۶۶ بیمار از آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی مرکز آموزشی و درمانی پورسینا

بهره‌مندی ۱۶۶ بیمار از آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی مرکز آموزشی و درمانی پورسینا
۸۰ درصد مربوط به بیماران عروق مغزی و ۲۰ درصد مربوط به بیمارانی با مشکلات عروق محیطی بوده‌اند.

به گزارش پویشگران گیل:
طی 6 ماه از بهره‌برداری اولین دستگاه آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی در پورسینا، ۱۶۶ بیمار سرپایی و بستری از خدمت تشخیصی و درمانی این دستگاه بهره‌مند شدند.
طی شش ماه از بهره برداری اولین دستگاه آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی در پورسینا، ۱۶۶ بیمار سرپایی و بستری از خدمت تشخیصی و درمانی این دستگاه بهره‌مند شدند.
دکتر ظهیر ریحانیان، رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا در این خصوص، اظهار داشت: آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور است که برای اهداف تشخیصی و درمانی عروق محیطی و عروق مغزی در پورسینا فعال شده و کاربری آن جهت عروق مغزی برای اولین بار در استان گیلان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون از مجموع ۱۶۶ بیمار سرپایی و بستری که از این خدمت بهره‌مند شده اند، ۸۰ درصد مربوط به بیماران عروق مغزی و ۲۰ درصد مربوط به بیمارانی با مشکلات عروق محیطی بوده‌اند.
رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا با بیان اینکه این دستگاه به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین لازمه‌های حوزه پزشکی در طب نوین است، خاطرنشان کرد: سیستم خدمات درمانی یکپارچه، منسجم و پیوسته می‌تواند علاوه بر تسریع در ارائه خدمات، افزایش رضایت‌مندی بیماران و پزشکان را در برداشته باشد، لذا تجهیز سانتر ترومای استان گیلان به آنژیوگرافی عروق محیطی و مغزی گامی اثر بخش در این مسیر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.