کد خبر : 7600
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

مدیرکل پست گیلان: لزوم اجرایی شدن بهنگام‌سازی بانک اطلاعات املاک

مدیرکل پست گیلان: لزوم اجرایی شدن بهنگام‌سازی بانک اطلاعات املاک
جلب مشارکت شهرداری‌ها در اجرای پروژه «جی نف»

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل پست گیلان در این جلسه که به منظور جلب مشارکت شهرداری‌ها در اجرای پروژه «جی نف» بر گزار شد بر لزوم اجرایی شدن بهنگام‌سازی بانک اطلاعات املاک تاکید کرد و افزود: نامگذاری معابر فاقد نام و پلاک‌های دو رقمی شهرداری از الزامات اولیه بروزرسانی بانک اطلاعاتی املاک خواهد بود.
محمدحسین هوشنگی، مدیرکل پست گیلان با حضور در فرمانداری شهرستان رودسر ضمن دیدار و گفتگو با محمدرضا شهاب‌زاده، فرماندار این شهرستان در جلسه‌ای که با حضور شهرداران شهرهای رودسر، واجارگاه، کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخشداران تابعه این شهرستان برگزار شد شرکت کرد.
مدیرکل پست گیلان در این جلسه که به منظور جلب مشارکت شهرداری‌ها در اجرای پروژه «جی نف» برگزار شد بر لزوم اجرایی شدن بهنگام‌سازی بانک اطلاعات املاک تاکید کرد و افزود: نامگذاری معابر فاقد نام و پلاک‌های دو رقمی شهرداری از الزامات اولیه بروزرسانی بانک اطلاعاتی املاک خواهد بود لذا ضرورت دارد شهرداری‌ها نسبت به مشارکت در این طرح که مبنای سرشماری نفوس و مسکن در سال‌های آتی خواهد بود مشارکت نمایند.
وی با بیان اجرای موفق پروژه بهنگام‌سازی املاک در شهر منجیل که بعنوان اولین شهر و بصورت پایلوت در استان گیلان اجرا شد، خواستار تعمیم فرآیندهای اجرایی این پروژه و نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند در شهرهای تابعه شهرستان رودسر شد.
فرماندار رودسر در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر مدیرکل پست گیلان به منظور آغاز اجرای پروژه بهنگام‌سازی املاک در رودسر، از آمادگی فرمانداری برای هم‌افزایی شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تسریع در عملیاتی شدن این پروژه خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.