کد خبر : 7114
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۹

لزوم حمایت بیشتر مدیریت شهری رشت از غساله‌های سازمان آرامستان شهرداری

لزوم حمایت بیشتر مدیریت شهری رشت از غساله‌های سازمان آرامستان شهرداری
امیدواریم با نگاه حمایتی ویژه شورا و شهرداری رشت، به لحاظ مالی شرایط بهتری برای غساله‌های شاغل در شهرداری رشت فراهم شود.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه خدمت در محیط کاری آرامستان و به عنوان غسال جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود، گفت: لازم است مجموعه مدیریت شهری رشت نسبت به غساله های شاغل در سازمان آرامستان شهرداری نگاه حمایتی ویژه داشته باشد.
محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با غساله‌های شاغل در سازمان آرامستان شهرداری رشت با اشاره به اینکه این شغل جزو مشاغل سخت است، اظهار کرد: یقینا این شغل به لحاظ معنوی اجر فراوانی دارد.
وی با بیان اینکه غساله‌ها در دوران شیوع کرونا به عنوان مدافعین سلامت، جان خود را در معرض خطر قرار دادند،افزود: حوزه مدیریت شهری رشت قدردان تلاش‌های صادقانه این عزیزان است و در حد توان برای رفع مشکلات آنان تلاش می شود.
رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر انجام حمایت‌های مادی و معنوی از غساله‌های شاغل در آرامستان شهرداری رشت گفت: طی بررسی‌های عمل آمده متوجه شدم که میزان اضافه کار دریافتی این افراد نسبت به زحماتی که متحمل می شوند ناچیز است و در این راستا از شهردار رشت که وی نیز همواره نگاه حمایتی به پرسنل زیر مجموعه دارد تقاضای افزایش حداکثری اضافه کار پرداختی را برای غساله های شاغل در شهرداری رشت مطرح کردم که با موافقت شهردار ، از ماه آینده به آنان پرداخت می شود.
مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری رشت نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس شورای رشت نسبت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: امیدواریم با نگاه حمایتی ویژه شورا و شهرداری رشت، به لحاظ مالی شرایط بهتری برای غساله‌های شاغل در شهرداری رشت فراهم شود.
جواد شهند با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه آرامستان شهرداری رشت جلب رضایت مراجعین است، افزود: در برخی از مواقع خانواده‌های افراد متوفی به واسطه اندوه حاکم از فوت عزیزشان، بد رفتاری‌هایی نیز انجام داده اند، اما مجموعه سازمان تمام تلاشش را به منظور جلب رضایت و التیام خاطر آنان به کار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.