کد خبر : 11369
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

نمایشگاه “طرح اسوه” پایگاه‌های مقاومت بسیج در رشت گشایش یافت

نمایشگاه “طرح اسوه” پایگاه‌های مقاومت بسیج در رشت گشایش یافت
عملکرد در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد و اشتغالزایی و کمک به مردم، ساخت خانه‌های محرومین و توزیع بسته های معیشتی از جمله آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه‌هاست.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از راه اندازی نمایشگاه طرح اسوه در قالب ۵۲ غرفه در ۲ ناحیه مسکن مهر و پیربازار رشت خبر داد.
سیداکبر قاسمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح اسوه، حوزه مقاومت بسیج پنج شهری رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و ولایت نمایشگاه طرح اسوه با هدف ارائه عملکرد پایگاه های مقاومت شهری راه اندازی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب ۵۲ غرفه در مسکن مهر شهرستان رشت در معرض دید علاقمندان قرار دارد، گفت: عملکرد در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد و اشتغالزایی و کمک به مردم، ساخت خانه‌های محرومین و توزیع بسته های معیشتی از جمله آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه‌هاست.
قاسمی اظهار کرد: دشمن درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج در این برهه به نوعی در حال فعالیت‌های جهادی هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.
نمایشگاه طرح اسوه از امروز ( سه شنبه ۲۱ تیر ) به مدت سه روز در رشت دایر است.‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.