کد خبر : 7194
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

آمادگی پزشک نیکوکار گیلانی برای توسعه بیمارستان پیروز لاهیجان

آمادگی پزشک نیکوکار گیلانی برای توسعه بیمارستان پیروز لاهیجان
ساخت سرای سالمندان و همچنین اهدای زمین برای احداث بیمارستان پیروز در لاهیجان، تنها بخشی از اقدامات خیرانه و نیکوکارانه دکتر پیروز بوده که در استان، کم‌نظیر و شایسته تحسین است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به یک‌ عمر فعالیت منحصربه‌فرد و قابل‌ تقدیر دکتر محمدصادق پیروز، چشم‌پزشک حاذق گیلانی، گفت: تحسین و تکریم مفاخر و مشاهیر پزشکی به‌ویژه اساتیدی که عمر خود را وقف آموزش پزشکی و درمان مردم می‌کنند، واجب و بسیار پسندیده است.
عصر یکشنبه ۲۵ تیرماه، دکتر محمدصادق پیروز، چشم‌پزشک حاذق گیلانی با دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از یک‌عمر زحمات خالصانه، متعهدانه و مسئولانه استاد محمدصادق پیروز، مشارکت این چشم‌پزشک متبحر ایرانی در فعالیت‌های اجتماعی و عمرانی نظام سلامت تقدیر و تجلیل کرد.
وی با ارج نهادن به وجود گرانبهای مشاهیر و مفاخر پزشکی در گیلان، افزود: تکریم مفاخر و مشاهیر پزشکی به‌ویژه اساتیدی که عمر خود را وقف آموزش پزشکی و درمان مردم می‌کنند، واجب و بسیار پسندیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استاد پیروز را پزشکی نمونه در ایران و جهان برشمرد و ثمره فعالیت بیش از ۷۰ سال کار علمی، درمانی و تحقیقاتی وی در علوم چشم‌پزشکی را منحصربه‌فرد و اثربخش توصیف کرد.
دکتر آشوبی با اشاره به فعالیت‌های نیکوکارانه دکتر پیروز در کشور و استان گیلان، گفت: ساخت سرای سالمندان و همچنین اهدای زمین برای احداث بیمارستان پیروز در لاهیجان، تنها بخشی از اقدامات خیرانه و نیکوکارانه دکتر پیروز بوده که در استان، کم‌نظیر و شایسته تحسین است.
استاد محمدصادق پیروز، خیر بزرگ نظام سلامت و از مفاخر پزشکی ایران و گیلان نیز در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقای شاخص‌های درمانی، آخرین وضعیت کمی و کیفی بیمارستان پیروز شهرستان لاهیجان را موردبررسی قرار داد و از رشد شاخص‌های درمانی در آن، ابراز امیدواری کرد.
دکتر پیروز همچنین با اشاره به نیاز مبرم این بیمارستان به توسعه و افزایش سطح زیرساخت، از آمادگی خود جهت تأمین منابع مالی لازم آن برای گسترش خدمات درمانی بیمارستان خبر داد.
دکتر محمدصادق پیروز، چشم‌پزشک حاذق گیلانی اهل شهرستان لاهیجان است که در دوره ای، مدیریت گروه چشم‌پزشکی دانشگاه تهران و ریاست درمانگاه فارابی تهران را بر عهده داشته و علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و درمانی، یکی از خیران بنام ایرانی نیز محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.