کد خبر : 5194
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۲

فرمانده ناوگان چهارم شمال نیروی دریایی ارتش:حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی یکی از اهداف ارتش در ایران است

فرمانده ناوگان چهارم شمال نیروی دریایی ارتش:حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی یکی از اهداف ارتش در ایران است
نیروی دریایی ارتش با بهره گیری از شناور و تجهیزات داخلی و نیروهای متخصص اقدام به انجام ماموریت های کم‌نظیر کرده است که باعث سرافکندگی دشمنان ایران اسلامی شد.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده ناوگان چهارم شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی یکی از اهداف ارتش در ایران است.
امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان چهارم شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بیش از 40 سال از فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ماندگاری ارتش و پشتیبانی همه جانبه از ارتش می‌گذرد و ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری هایش به اعتماد امامین انقلاب پاسخ مناسبی داده است.
وی افزود:بواسطه این افتخار که به ارتش اهدا گردید ارتش مردمی توصیف شده است و نیروی ارتش جمهوری اسلامی در همه حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی دوشادوش بقیه نیروهای مسلح با به کار بستن منویات رهبری در مقابل معاندین نظام قرار گرفته است و از هیچ تلاشی برای دفاع از مرزهای کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن دریغ نکرده است.
سعادت خاطرنشان کرد:ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آسایش را از دشمنان ایران اسلامی گرفته و به گونه‌ای که گزینه نظامی از گزینه‌های استکبار خارج شده است.
وی یادآور شد:نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریاهای دور دست ائتلاف دشمنان به سرکردگی آمریکا را برهم زده است.
سعادت تصریح کرد:نیروی دریایی ارتش با بهره گیری از شناور و تجهیزات داخلی و نیروهای متخصص اقدام به انجام ماموریت های کم‌نظیر کرده است که باعث سرافکندگی دشمنان ایران اسلامی شده و آنان را از آب‌های سرزمینی ایران اسلامی دور کرده است‌.
وی تاکید کرد:حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی یکی از اهداف ارتش در ایران است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.